بازیابی عکس های پاک شده در واتساپ

راهنمای بازیابی عکس های پاک شده در واتساپ

یکی از ترفندهای کاربردی که امروز قصد آموزش آن را داریم، بازیابی عکس های پاک شده در واتساپ است. در ادامه همراه ما باشید.

اغلب ما این روزها به دلایل مختلف از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنیم. این شبکه اجتماعی در زمان خود با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و پس از آن نیز تا به امروز مورد استفاده مخاطبان بوده است. یکی از مواردی که برای برخی از کاربران حیاتی است، بازگرداندن و بازیابی عکس‌های پاک شده در این پلتفرم اجتماعی است.

چگونه عکس های پاک شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

این روزها واتساپ نیز پا به پای تلگرام در حال آپدیت شدن است و این خبر خوبی برای کاربران آن محسوب می‌شود. ممکن است بدانید که از ویژگی‌ها و برخی قابلیت‌های واتساپ به چه نحوی استفاده کنید، اما برخی افراد از این ترفندها مطلع نیستند و امروز در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که فایل‌ها و اسناد واتساپ را چگونه بازیابی کنیم.

بازیابی عکس های پاک شده در واتساپ

برای این که بتوانیم عکس‌ها و دیگر فایل‌های مورد نیاز در واتساپ را که پاک شده‌اند، ریکاوری یا بازیابی کنیم روش‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب تمام تلاش خود را می‌کنیم تا راه حل این مشکل را بیابیم و به شما معرفی کنیم.

اولین روشی که می‌توانید با آن عکس‌های پاک شده را بازیابی کنید، تهیه بکاپ یا نسخه پشتیبان است. بازیابی نسخه پشتیبان از جمله رایج‌ترین و بهترین روش‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند. البته این روش ممکن است در همه حال مناسب نباشد، زیرا ممکن است اشخاص مختلف نتوانند یا شما نخواهید که آنها را دوباره برایتان ارسال کنند. بنابراین این بهترین راه حل است که از فایل‌های خود پشتیبان‌گیری و در مواقع ضروری آنها را ریکاوری کنید.

یکی از دیگر روش‌های محبوب برای بازیابی عکس‌ها و فایل‌های پاک شده، بهره‌گیری از نرم افزارهای بازیابی عکس است. این روش معمولا به عنوان آخرین راه حل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برنامه های بازیابی یا ریکاوری عکس را می‌توانید از سایت‌های معتبر داخلی در گوگل یا گوگل پلی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. البته نکته مهم این است که اغلب این اپلیکیشن‌های رایگان به درستی کار نمی‌کنند و برای این که چرخ آنها به کار بیفتد باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

بازیابی عکس های پاک شده در واتساپ

آخرین روشی که مختص کاربران اندرویدی است و می‌توان از آن برای بازیابی تصاویر استفاده کرد، پیدا کردن فایل‌های حذف شده در پوشه رسانه‌ها است. همان‌طور که می‌دانید چه در تلگرام و چه در واتساپ تمامی عکس‌ها و فایل‌هایی که بین دستگاه‌ها مبادله می‌شوند، به طور پیش فرض در پوشه مدیا ذخیره می‌شوند. بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانید تصاویر پاک شده خود را در این پوشه‌ها بیابید.

برای این کار می‌توانید به پوشه مدیریت فایل تلفن همراه خود مراجعه کرده و پوشه واتساپ مدیا را باز کنید. در این قسمت می‌توانید فهرستی از تصاویر و ویدیوهایی که پیش‌تر برای شما ارسال شده است را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*