هواوی و لایکا

همزمان با شروع همکاری شیائومی و لایکا، هواوی به شراکت خود با لایکا پایان داد

پس از اعلام شراکت شیائومی و شرکت آلمانی سازنده دوربین لایکا (Leica)، غول فناوری چینی هواوی رسماً از اتمام همکاری خود با لایکا خبر داده است.

اخیراً شیائومی از آغاز همکاری خود با لایکا (Leica)، شرکت آلمانی سازنده دوربین خبر داد. پس از اعلام این خبر، حالا هواوی پایان شراکت 6 ساله خود با لایکا را به اطلاع عموم رسانده است. این غول فناوری چینی به دنبال رجوع سایت Android Authority برای دریافت اطلاعات در این زمینه، اظهار داشته که شراکت با لایکا در 31 مارس گذشته (11 فروردین 1401) رسماً به اتمام رسید.

گوشی هواوی P50 پرو

از این رو، P50 و P50 Pro آخرین گوشی‌های هواوی با دوربین لایکا به شمار می‌روند. P50 پاکت دسامبر سال گذشته یعنی ماه‌ها قبل از اتمام همکاری بین این دو شرکت روانه بازار شد، ولی اثری از نام تجاری لایکا در آن دیده نمی‌شد. بنا بر این هواوی میت 50 هر زمان که به عرضه برسد، از دوربینی بدون برند برخوردار خواهد بود.

گوشی هواوی P50 پرو

از ماه مه سال گذشته زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه لایکا بعد از کاهش سهم بازار هواوی به دلیل تحریم‌های تجاری، قصد پایان همکاری با این شرکت را دارد. گفته می‌شد شیائومی و آنر شرکای جدید این دوربین‌ساز آلمانی خواهند بود و حالا مشاهده می‌کنیم که رسماً شیائومی و لایکا برای تولید محصولات جدید دست به دست یکدیگر داده‌اند. اولین گوشی هوشمند مشترک این دو شرکت در ماه ژوئیه پیش رو (تیر تا مرداد) عرضه خواهد شد و احتمالاً همان شیائومی 12 اولترا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*