نمایشگر VisionOX OLED سری آنر ۷۰

جزئیات جالبی از نمایشگر VisionOX OLED گوشی‌های آنر ۷۰ منتشر شد

گوشی‌های سری آنر ۷۰ از یک نمایشگر ویژه به نام VisionOX OLED بهره می‌برند. اما ویژه بودن این نمایشگر یعنی چه و چه تفاوتی با دیگر پنل‌ها دارد؟

چند روز پیش آنر از گوشی‌های آنر ۷۰، ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها به ترتیب از چیپست‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰، دایمنسیتی ۸۰۰۰ و اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس قدرت می‌گیرند. هر سه از دوربین اصلی Sony IMX800 برخوردارند و به نمایشگر VisionOX OLED مجهز هستند. تقریباً این برای اکثر کاربران سوال شده که این فناوری نمایشگر چیست و چه تفاوتی با دیگر فناوری‌های نمایشگر OLED دارد. اکنون آنر توضیح می‌دهد.

نمایشگر VisionOX OLED چندین نوآوری را در خود جای داده است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

چرا نمایشگر VisionOX OLED منحصر به فرد است؟

۱. نخستین نمایشگر به تولید انبوه رسیده با متریال جدید VM6

گوشی‌های سری آنر ۷۰ نخستین گوشی‌هایی هستند که از نمایشگری با متریال جدید VM6 بهره می‌برند. این نمایشگر می‌تواند اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت را فراهم کند، در حالی که مصرف انرژی آن ۲۰ درصد کمتر از نمایشگر گوشی‌های قبلی آنر است. در کنار آن، نمایشگر ویژن او ایکس تجربه بصری روان‌تری را هم به ارمغان می‌آورد و با استفاده از یک الگوریتم تنظیم هوشمندانه، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بدون تأخیر آزاردهنده را فراهم می‌کند.

نمایشگر VisionOX OLED سری آنر ۷۰

۲. چینش پیکسل‌های ارتقا یافته سه‌پایه‌ای

این نمایشگر جدید دارای چینش پیکسل‌های سه‌پایه‌ای با طراحی ردیف‌های سه‌پایه‌ای دوگانه است که می‌تواند شارپ‌تر و پر جزئیات‌تر باشد.

۳. طراحی زیبا

نمایشگر منعطف ویژن او ایکس به کار رفته در گوشی‌های سری HONOR 70، از تمام ظرفیت «انعطاف‌پذیری» استفاده می‌کند که باعث زیباتر به نظر رسیدن گوشی خواهد شد. در میان آن‌ها پنل ۶.۷۸ اینچی AMOLED روی گوشی‌های ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس، از یک طراحی چهار منحنی کاملاً متقارن بهره می‌برد. این نمایشگر گواهی HDR Vivid World Ultra HD Video را نیز کسب کرده است، PWM dimming فرکانس بالای ۱۹۲۰ هرتزی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی داشته و قادر به نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ است.

۴. عملکرد بصری

نمایشگر VisionOX OLED گوشی‌های سری آنر ۷۰ می‌توانند از فضای رنگی DCI-P3 پوشش ۱۰۰ درصدی داشته باشند و همچنین مسیر حرکت رنگی را در ربع دوم و سوم مختصات رنگی CIE-1976 مدیریت کند.

نمایشگر VisionOX OLED سری آنر ۷۰

فوام رنگی این نمایشگر در زوایای دید مختلف خوب است. در عین حال به کاربر اجازه می‌دهد نسبت به نیازهای مختلف خودش منحنی رنگی را نیز تنظیم کند.

گوشی‌های سری آنر ۷۰ به زودی وارد بازارهای جهانی می‌شوند

سه گوشی آنر ۷۰، ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس هم اکنون وارد بازار چین شده‌اند، ولی به نظر می‌رسد به زودی وارد دیگر بازارهای جهانی نیز خواهند شد. پس از جدایی از هواوی این شرکت هنوز نتوانسته جایگاه اصلی خودش در بازارهای جهانی را پیدا کند، ولی می‌تواند به زودی اتفاقات خوبی برای آنر رخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*