پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

اولین تصاویر پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023 + مشخصات احتمالی و ویدیو

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023 یک وانت سایز بزرگ آلمانی است که بر اساس پیکاپ‌‌های آمریکایی فورد ساخته خواهد شد. در ادامه اولین تصاویر واقعی منتشر شده از آن را خواهیم دید.

به نظر می‌رسد که بازار خودرو جهانی پس از کم فروغ شدن هشت سیلندرهای خورجینی، پیکاپ‌های مجلل و V6 را پذیرفته باشد پس نوبت آن است که بزرگ‌ترین خودروساز دنیا هم به این میهمانی وارد شود. در ادامه به سراغ هفتمین نسل از پیکاپ خانوادگی شرکت فولکس واگن می‌رویم و به تمامی مشخصات فنیِ تایید شده و احتمالی آن نگاهی خواهیم داشت. اما در ابتدای کار اجازه دهید تا با اولین تیزر رسمی این پیکاپ جان سخت آلمانی همراه شویم.

معرفی پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

آماروک 2023، نسل هفتم این پیکاپ جان سخت آلمانی محسوب می‌شود که پس از گذشت 3 سال، در قامت یک خودرو کاملا جدید و متفاوت، به بازار جهانی بازگشته است. آماروک قرار است برای رقابت با پیکاپ‌هایی مثل فورد F150  و شورلت سیلورادو آماده شود پس می‌توان گفت که با یک پیکاپ تقریبا 5300 تا 5500 میلی متری طرف خواهیم بود. همچنین فاصله‌ی کم کف خودرو با سطح زمین، یکی دیگر از مشکلات اصلی نسل‌های قبلی آماروک بوده که گفته می‌شود در پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023، به صورت کامل رفع شده است.

مشخصات فنی و حضور پیشرانه V6

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

از همان ابتدای کار که گمانه زنی‌های تولد دوباره‌ی آماروک به گوش می‌رسید، گفته می‌شد که این پیکاپ به یک پیشرانه 6 سیلندر خورجینی توربو شارژ بنزینی یا توربو دیزل مجهز باشد. این موضوع با توجه به دیگر رقیبان پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023، زیاد دور از انتظار نبود.

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

اما پس از کش و قوس‌های فراوان، شرکت VW به صورت رسمی این پیشرانه را تایید کرده است. در اولین تیزر منتشر شده از پیکاپ جدید آلمانی‌ها، به وضوح می‌توانید علامت V6 را بر روی دربِ قسمت بار مشاهده کنید. گفته می‌شود که پیشرانه پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023، یک 6 سیلندر خورجینی با فناوری TDI خواهد بود که احتمالا بتواند 230 اسب بخار قدرت و بیش از 450 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

پیکاپ آماروک مدل 2020

همچنین انتظار داریم که توان یدکشی و ظرفیت حمل بار این پیکاپ شش سیلندر، تقریبا برابر با 3500 و 1200 کیلوگرم باشد.

طراحی ظاهری و تقلید از آمریکایی‌ها

پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023

شاید تقلید کلمه مناسبی نباشد اما از همان ابتدای کار هم گفته می‌شد که این پیکاپ V6 قرار است بر پایه‌ی فورد رنجر طراحی شود. در همین راستا می‌توانید تقریبا همان آینه‌های بغل و جلو پنجره‌ی رپتور را دوباره ببینید.

پیکاپ فولکس واگن آماروک - فورد رنجر 2023

فورد رنجر مدل 2022

در رندرهای اولیه، چراغ‌های جلوی ماتریکسی را دیده بودیم اما این موضوع به صورت رسمی تایید نشده بود. اما طبق شایعات قوی، می‌توان گفت که چنین چیزی صحت دارد و حتی قدرت روشنایی چراغ‌های جلویی این پیکاپ خوش ساخت آلمانی، به بیش از 900 لومن می‌رسد.

پیکاپ فولکس واگن آماروک - فورد رنجر 2023

طراحی عقب آماروک 2023، دقیقا شبیه به فورد رنجر 2023 خواهد بود.

در نمای عقبی هم که در ابتدای کار ویدیو آن را مشاهده کردید، می‌توانید چرا‌غ‌های LED و نشان برجسته‌ی آماروک و علامت V6 را ببینید. در پایان باید بگوییم که تمامی تصاویر مربوط به آماروک 2023 (به جز تیزر رسمی)، به رندرها مربوط می‌شود و تا اینجای کار، هیچ تصویر مشخصی از این پیکاپ قدرتمند منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*