گوشی فرانسوی Wiko

گوشی فرانسوی Wiko در راه ایران

با برگزاری یک مراسم در تهران، ورود گوشی فرانسوی Wiko به ایران اعلام شد. شرکت عمران تل قصد دارد گوشی های ویکو را با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب عرضه کند.

مراسم رونمایی از گوشی جدید ویکو، امروز در ساختمان هلدینگ عمرانی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. شرکت عمران تل از سال 1398 مجوز رسمی فعالیت در حوزه موبایل را دریافت کرده، اما این هلدینگ با داشتن شرکای تجاری خارجی بیش از 4 دهه است که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد.

گوشی فرانسوی Wiko

در این مراسم رونمایی، مهدی اسدی، مدیرعامل عمران تل، توضیحاتی را درباره گوشی ویکو و شرکت سازنده آن برای رسانه‌ها ارائه کردند. اسدی اعلام کرد، عمران تل یکی از 15 شرکت اول خدمات پس از فروش در کشور است. همچنین شرکت فرانسوی ویکو از سال 2011 فعالیت خود را با تاسیس کارخانه‌ای در بندر مارسی آغاز کرده است و در سال 2017 یکی از سه برند اول کشور فرانسه بوده که در 5 قاره فعالیت دارد.

گوشی فرانسوی Wiko

وی اضافه کرد برای مارکتینگ گوشی های ویکو برنامه‌های زیادی داریم. همچنین قرار است خدمات پس از فروش این محصول را از 18 ماه به 24 ماه تغییر دهیم. تعمیرات در منزل و فروش آنلاین در سایت‌های آنلاین از دیگر برنامه‌های این شرکت در آینده است.

گوشی فرانسوی Wiko

مدیر عامل عمران تل، اعلام کرد که با وجود تحریم‌ها واردات موبایل آن هم از یک برند اروپایی به کشور به دلیل مسائل بانکی، بسیار سخت است. همچنین طبق گفته ایشان، 6 تیرماه در یک مراسم رسمی از این گوشی رونمایی خواهد شد. عمران تل در حال حاضر فعالیت خود را روی گوشی‌های اقتصادی متمرکز کرده است، اما در مراحل بعدی گوشی‌های تی 10، تی 20 و تی 50 نیز وارد کشور می‌شوند.

گوشی فرانسوی Wiko

مزایا و معایب و قیمت گوشی فرانسوی Wiko

در سال 2023 قرار است این شرکت هندزفری، ساعت و اکسسوری‌های ویکو را هم وارد بازار ایران کند. در حال حاضر گوشی اقتصادی T3 با قیمت 3.840.000 تومان و T2 با قیمت 2.100.000 تومان در بازار ایران به فروش می‌رسند.

گوشی فرانسوی Wiko

در ادامه مراسم، جواد مهیاری، معاون خدمات پس از فروش، از ارائه خدماتی مانند تعویض دستگاه و بیمه در آینده نزدیک خبر داد. وی مزایای گوشی فرانسوی Wiko را طول عمر بالای باتری، پاسخ‌دهی مناسب پنل در زیر نور آفتاب، کیفیت قاب بالا، حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگ و همچنین معایب آن را دوربین و فست شارژ نبودن دستگاه‌ها اعلام کرد.

گوشی فرانسوی Wiko

اسدی، فروش این گوشی‌ها در سال جاری را سالیانه 1 میلیون و 200 هزار دستگاه (100 هزار دستگاه ماهیانه) پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*