مسابقه بازی مرکب

نتفلیکس مسابقه بازی مرکب را با جایزه 132 میلیاردی برگزار خواهد کرد!

نتفلیکس قصد دارد مسابقه بازی مرکب را با 456 شرکت کننده و جایزه 4.56 میلیون دلاری در انگلستان برگزار کند.

سال گذشته سریال Squid Game توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد و با 111 میلیون بیننده در 4 هفته نخست انتشارش به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد. این مجموعه داستان گروهی از طبقه‌ی متوسط و فرودست جامعه را روایت می‌کند که بدون آگاهی کافی در مسابقه‌ای مرگبار با جایزه‌ای چشمگیر شرکت می‌کنند.

حالا نتفلیکس قصد دارد ریالیتی شو بازی مرکب را با اسم کامل «بازی مرکب: چالش» (Squid Game: Challenge) در 10 قسمت و با جایزه 4.56 میلیون دلاری معادل 132 میلیارد تومان بسازد. البته این شبکه اعلام کرده در این رویداد هیچکس آسیب فیزیکی یا روحی نخواهد دید.

علاقه‌مندان برای حضور در مسابقه بازی مرکب از هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت SquidGameCasting ثبت نام کنند تا شاید به یکی از چهارصدوپنجاه‌وشش شرکت کننده خوش‌شانس حاضر در این رقابت تبدیل شوند.

فصل اول سریال قصه‌ی گروهی متشکل از 456 نفر را روایت می‌کرد که به دلیل مشکلات شخصی یا مالی حاضر شده‌اند در یک بازی کودکانه‌ی مرگبار شرکت کنند. کسی که در این‌ بازی‌های کودکانه پیروز شود، ثروتمند خواهد شد، اما اگر در آن شکست بخورید، مرگ انتظار شما را می‌کشد.

همچنین چند روز قبل فصل دوم سریال بازی مرکب با یک تیزر کوتاه به صورت رسمی معرفی شد، ولی اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*