رندرهای گوگل پیکسل 6a

تمام مشخصات فنی و رندرهای گوشی گوگل پیکسل 6a را در اینجا ببینید

اگر می‌خواهید از همین حالا با طراحی و مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a آشنا شوید، فهرست مشخصات فاش شده و رندرهای خبری این گوشی را از دست ندهید.

افشاگر پرسابقه، ایوان بلس، تعدادی از رندرهای خبری گوگل پیکسل 6a را به اشتراک گذاشت. او این افشاگری را با انتشار فهرست جامعی از مشخصات گوشی، کامل کرد. حالا می‌توان گفت که تقریبا هیچ رازی درباره این دستگاه باقی نمانده است.

مشخصات گوگل پیکسل 6a

پیکسل 6 ای از تراشه Tensor گوگل قدرت خواهد گرفت و از تاریخ 30 تیر (21 ژوئیه) با قیمت 449 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد. بر اساس رنگ، مشتریان سه حق انتخاب خواهند داشت: سبز، مشکی و سفید!

درباره یک گوشی 6.1 اینچی با پنل OLED صحبت می‌کنیم که قابلیت پشتیبانی از HDR و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. البته امید می‌رود که گوگل از لحاظ سخت افزاری، سیستم تشخیص اثر انگشت را بهبود بخشیده باشد؛ چرا که حسگر اپتیکال پیکسل 6 و 6 پرو، کمی کند هستند و به اندازه رقبا، قابل اعتماد نیستند.

این گوشی با رم 6 گیگ DDR5 و حافظه داخلی 128 گیگ UFS 3.1، یک باتری 4306 میلی‌آمپر ساعتی هم خواهد داشت. قابلیت ضبط ویدیوی 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه هم در فهرست مشخصات آن دیده می‌شود.

پر واضح است که گوگل از لحاظ نرم افزاری، برای گوشی خودش کم نمی‌گذارد؛ انتظار می‌رود پیکسل Pixel 6a تا پنج سال، آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند.

رندرهای گوشی گوگل پیکسل 6a

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*