درآمد اینفلوئنسرها

اینستاگرام از درآمد اینفلوئنسرها سهم می‌خواهد

مارک زاکربرگ اعلام کرد از سال 2024 میلادی قسمتی از درآمد اینفلوئنسرها در فیسبوک و اینستاگرام به شرکت متا اختصاص پیدا خواهد کرد.

متا از مدت‌ها قبل طرح تقسیم درآمد اینفلوئنسرها را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا این غول فناوری قصد داشت از سال 2023 میلادی بخشی از درآمد تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیس بوک را به خود اختصاص دهد، اما طبق اعلام مارک زاکربرگ اجرای این طرح یک سال به تعویق افتاد.

دریافت بخشی از درآمد اینفلوئنسرها توسط متا

درآمد اینفلوئنسرها

تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیسبوک می‌توانند از روش‌های مختلفی چون رویدادهای آنلاین پولی، خبرنامه‌ها و اشتراک‌ها کسب درآمد کنند. همچنین اخیرا متا روش‌های کسب درآمد بیشتری را به فیس بوک و اینستاگرام اضافه کرده تا بتواند مانع کوچ کاربران به تیک تاک شود.

در همین راستا مارک زاکربرگ، مدیرعامل بتا عنوان کرد این شرکت تا سال 2024 میلادی طرح تقسیم درآمد تولیدکنندگان محتوا را آغاز نخواهد کرد. وی افزود به زودی کاربران بیشتری می‌توانند از بخش‌های مختلفی چون ریلز درآمد کسب کنند. در واقع پاداش نقدی ریلز یکی از راه‌های کسب درآمد کاربران محسوب می‌شود که کاربران با اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود می‌توانند در این شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد کنند.

گفتنی است تیک تاک به عنوان رقیب جدی و سرسخت اینستاگرام طی سال‌های گذشته توانسته نگاه کاربران زیادی را به خود جلب کند. در همین راستا متا با اقدامات جدیدی نظیر گسترش پشتیبانی از NFTها در اینستاگرام قصد دارد از مهاجرت تولیدکنندگان محتوا به تیک تاک جلوگیری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*