سفرهای تابستانی

سه راهکار سامسونگ برای این که بیشترین بهره را از سفرهای تابستانی خود ببرید

سامسونگ برای این که کاربران بتوانند از سفرهای تابستانی خود بیشترین بهره را ببرند، چندین راهکار نوآورانه را ارائه کرده است که در ادامه با مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم شد.

بسیاری از افراد با آغاز فصل تابستان برای سفرهای گروهی و خانوادگی برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند به همراه اعضای خانواده و دوستان خود از این فصل سال نهایت لذت را ببرند. در همین راستا متصل ماندن به زندگی دیجیتال و استفاده حداکثری از لوازم دیجیتال پیشرفته نیز بسیار حائز اهمیت است. شرکت سامسونگ نیز در همین رابطه راهکارهای نوآورانه‌ای را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند از سفرهای تابستانی خود بیشترین بهره را ببرند.

سه راهکار سامسونگ برای سفرهای تابستانی

اشتراک آسان محتوا با قابلیت‌های ویژه گوشی‌های گلکسی‌

سامسونگ برای گوشی های گلکسی خود قابلیت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که به کمک آنها می‌توان در طول سفر به سادگی فرایند اشتراک دیتا و موسیقی را انجام داد. Auto Hotspot نیز یکی از همین قابلیت‌ها محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند گوشی خود را به آسانی به یک مودم مرکزی تبدیل کنند. هات اسپات خودکار به گونه‌ای طراحی شده که به تنظیمات مجدد و روشن کردن آن نیازی نبوده و گوشی یا تبلت‌ها بعد از نخستین اتصال قادرند به شکل خودکار به گوشی مرکزی متصل شده و از دیتای آن استفاده کنند.

همچنین از آنجایی که گوشی دادن به موسیقی به عنوان یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر محسوب می‌شود، در همین راستا سامسونگ برای گوشی های گلکسی قابلیت Music Share را نیز در نظر گرفته است.

سفرهای تابستانی

کاربران به کمک این قابلیت قادرند به آسانی گوشی خود را با دستگاه دوستان خود همگام کرده و بدون نیاز به اتصال به شکل مشترک به موسیقی گوش بدهند؛ برای مثال اگر در زمان سفر گوشی خود را به دستگاه پخش‌کننده خودرو متصل کردید، به کمک این قابلیت تمام دوستانتان قادرند از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شده و موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند.

قابلیت Quick Share نیز برای اشتراک‌گذاری آسان تصاویر و ویدیوها طراحی شده است. به کمک این قابلیت می‌توان به آسانی تصاویر و ویدیوهای خود را بدون محدودیت حجم با دستگاه‌های گلکسی که در نزدیکی شما قرار دارند، به اشتراک بگذارید. همچنین با Private Share نیز می‌توان مشخص کرد که تصاویر و ویدیوها برای چه کسانی ارسال شود. ضمن این که حتی پس از اشتراک نیز فقط با یک ضربه امکان لغو اشتراک‌گذاری با افراد مورد نظر نیز وجود خواهد داشت.

تماشای فیلم و سریال در سفر با پروژکتور فری استایل

سفرهای تابستانی

یکی دیگر از لحظات لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در سفرهای تابستانی مشاهده گروهی فیلم و سریال است. البته برای این که بتوانید از تماشای گروهی محتواهای ویدیوی نهایت لذت را ببرید، باید به یک ابزار کاربردی دسترسی داشته باشد که در این حوزه پروژکتور فری استایل سامسونگ بهترین گزینه محسوب می‌شود.

پروژکتور The Freestyle سامسونگ ترکیبی از یک پروژکتور، بلندگوی هوشمند و دستگاه نورپردازی بوده که با وزن سبک و قابلیت حمل آسان خود می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران در هنگام سفر پاسخ دهد. این دستگاه که وزن آن به 830 گرم می‌رسد قادر است هر فضایی را به یک صفحه‌نمایش تبدیل کند. این دستگاه به پایه متحرک با امکان چرخش تا 180 درجه مجهز شد تا کاربران بتوانند ویدیوهای باکیفیت را روی هر چیزی که خواستند پخش کنند.

سفرهای تابستانی

این پروژکتور سامسونگ به قابلیت تصحیح خودکار زاویه نمایش تصاویر و هم سطح کردن خودکار نیز مجهز شده تا در هر مکانی بدون هیچ مشکلی محتوا را با نسبت 16:9 به نمایش بگذارد. فری استایل با قابلیت فوکوس خودکار می‌تواند سطح شفافیت صفحه نمایش را حفظ کرده و مانع وجود مشکل در هنگام نمایش محتوا خواهد شد. این دستگاه قابل پشتیبانی از باتری‌های خارجی با خروجی USB-PD و 50W/20V یا بالاتر بوده تا در طول سفرهای تابستانی کاربران با مشکل تمام شدن انرژی مواجه نشوند.

تماشای فیلم و سریال با تلویزیون‌های The Terrace در خارج از خانه

تماشای فیلم و سریال گروهی در حیاط خانه آن هم در شب‌های تابستانی بسیار لذت‌بخش است. در همین راستا سامسونگ تلویزیون‌های The Terrace را برای پاسخ به نیاز مشتریان در نظر گرفته است. سامسونگ تلویزیون The Terrace را ویژه فضای باز طراحی کرده و به همراه یک ساندبار می‌توان در حیاط خانه از تماشای محتواهای ویدیوی لذت برد. این تلویزیون در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از مقاومت بالایی بهره می‌برد و همچنین برای ارائه تجربه بصری چشم‌نواز به صفحه‌نمایشی باکیفیت مجهز شده است.

تلویزیون The Terrace سامسونگ

The Terrace به گونه‌ای طراحی شده تا در 50 درجه گرما و دمای منفی 31 درجه مقاومت بالایی داشته باشد و محتواها را بدون افت کیفیت به نمایش بگذارد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش این تلویزیون حداکثر 4 هزار نیت و به شکل میانگین 2 هزار نیت اعلام شده است. از این رو با چنین میزان روشنایی می‌توان محتواها را با بالاتری کیفیت در تمامی ساعات شبانه‌روز مشاهده کرد.

سامسونگ در ساخت تلویزیون‌های The Terrace از پنلی ویژه با فناوری ضد انعکاس استفاده کرد که می‌تواند میزان بازتاب نور را به میزان چشمگیری کاهش دهد. ضمن این که فناوری هوش مصنوعی بهینه‌سازی تصاویر باعث می‌شود روشنایی صفحه به شکل خودکار و طبق شرایط مختلف نوری تنظیم شود.

همچنین کاربران با قابلیت Multi View این سری از تلویزیون های سامسونگ می‌توانند همزمان با نمایش یک فیلم با دوستان خود تماس ویدیویی برقرار کنند و در همان زمان تصاویری که ثبت کرده‌اند را برای دوستان و خانواده خود به نمایش بگذارند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*