مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو

مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو با یک نمایشگر بزرگ معرفی شد

مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو – Xiaomi Mi Band 7 Pro با یک نمایشگر بزرگ، امکانات در حد ساعت‌های هوشمند و قیمت مناسب معرفی شد.

دقایقی پیش شیائومی از سه گوشی پرچمدار جدید خودش به نام شیائومی ۱۲ اس/ ۱۲ اس پرو و شیائومی ۱۲ اس اولترا با دوربین‌های قدرتمند برند لایکا رونمایی کرد. اما این‌ها تنها محصولات شرکت شیائومی نبودند که در رویداد امروز معرفی شدند. یکی دیگر از این محصولات، مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو است.

شیائومی می بند ۷ پرو

این دیوایس چیزی بین یک ساعت هوشمند و یک مچ‌بند هوشمند سلامت است. آن به یک نمایشگر بزرگ ۱.۶۴ اینچی مجهز شده که عرض بزرگ‌تری نسبت به نسخه اصلی می بند ۷ دارد. همچنین نمایشگر آن نسبت به صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی ردمی اسمارت بند ۷ پرو بزرگ‌تر است.

مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو

این پنل AMOLED دارای تراکم پیکسلی سطح رتینا 326ppi است که کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند. همچنین فضای اضافه‌تری را برای نمایش جزئیات سلامت و بدن کاربر و نوتیفیکیشن‌های دریافتی ارائه می‌کند. رزولوشن آن هم ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل است. اما از دیگر امکانات کلیدی این دیوایس می‌توان به یک گیرنده داخلی GPS اشاره کرد. در واقع آن می‌توان از فناوری‌های GPS ،GLONASS ،Galileo ،Beidou و QZSS پشتیبانی کند.

یک مچ‌بند سلامتی با امکانات ساعت‌های هوشمند

یکی دیگر از پیشرفت‌های این مچ‌بند نسبت به نسخه اصلی آن، اضافه شدن سنسور نور محیطی است که قابلیت روشنایی خودکار را به آن اضافه می‌کند. این دیوایس نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و بیش از ۱۸۰ واچ فیس جدید برای آن طراحی شده است. بندهای این ساعت هم بسیار متنوع است. علاوه بر ۶ نسخه کلاسیک، دو نسخه ویژه چرمی سبز و خاکستری با قیمت ۸.۸ دلاری نیز معرفی شده است که قادر به تهیه آن‌ها هستید.

مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو

مچ بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو امکانات خوبی مثل نظارت روی ضربان قلب ۲۴ ساعته و نظارت روی سطح اکسیژن خون را ارائه می‌کند. آن اگر تشخیص دهد سطح اکسیژن خون شما پایین است، فوراً هشدار می‌دهد. سیستم نظارت روی خواب پیشرفته‌ای هم دارد که می‌تواند خواب را در سه سطح سبک، عمیق و چرت‌زدن بررسی کند.

مچ‌بند سلامت شیائومی می بند ۷ پرو

بیش از ۱۱۷ حالت ورزشی، از Mi Band 7 Pro گزینه خوبی برای ورزشکاران ساخته است. شما همچنین می‌توانید چالش‌های ورزشی با اعضای خانواده یا دوستانتان برگزار کنید و مدال قهرمانی بیشترین قدم‌های پیموده در روز، کالری‌های سوزانده شده و را دریافت کنید. علاوه بر این، مچ بند شیائومی دارای گواهی ضد آب 5ATM نیز هست که به معنای پشتیبانی از ورزش‌های آبی و شنا کردن است.

عمر باتری ۱۲ روزه

یک باتری ۲۳۵ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب زیبای این مچ‌بند به کار رفته که می‌تواند با استفاده معمولی تا ۱۲ روز و با استفاده سنگین تا ۶ روز دوام بیاورد. این ساعت به زودی با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*