تاریخ انتشار خدای جنگ رگناروک

تاریخ انتشار خدای جنگ رگناروک با یک تریلر کوتاه مشخص شد

سونی بالاخره تاریخ انتشار خدای جنگ رگناروک – God of War Ragnarok را با یک تریلر کوتاه و جذاب اعلام کرد.

تریلر جدید خدای جنگ رگناروک پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار حضور فنریر در این بازی را تایید کرد. فنریر گرگی غول‌آسا در افسانه‌ها و اساطیر اسکاندیناوی است که از او به عنوان پدر دو گرگ دیگر، اسکول و هاتی، و فرزند لوکی و ماده غولی به نام انگربودا یاد شده است. همچنین پس از کش‌وقوس‌های فراوان در انتهای این تریلر تاریخ انتشار God of War Ragnarok نیز منتشر شد و این بازی 18 آبان (9 نوامبر) روی پلی استیشن 5 و 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری پیرامون به تعویق افتادن انتشار خدای جنگ جدید به گوش می‌رسید که هواداران را بسیار نگران کرده بود و احتمالا سونی به همین خاطر بدون مقدمه تاریخ انتشار خدای جنگ رگناروک را مشخص کرد.

این بازی نهمین قسمت در مجموعه بازی‌های خدای جنگ محسوب می‌شود و دنباله‌ی مستقیمی برای نسخه سال 2018 خدای جنگ به‌شمار می‌رود و بخش پایانی داستان مبارزه‌ی کریتوس با اساطیر اسکاندیناوی را روایت می‌کند. در ابتدا تصور می‌شد سانتا مونیکا ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس در اسکاندیناوی را پس از سه نسخه خاتمه دهند، اما بر اساس گزارشات جدید به نظر رگناروک نقطه‌ی پایانی داستان روح اسپارتا و فرزندش در این جهان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*