جیلی آیکون شکلات - Geely Icon Chocolate

جیلی آیکون شکلات؛ کراس اور زنانه‌ی چینی با قدرت 181 اسب بخار + ویدیو

جیلی آیکون شکلات – Geely Icon Chocolate، کراس اور هیبرید جدید چینی‌ها برای بانوان است که با 181 اسب بخار قدرت، ماشین‌های کره‌ای را به چالش می‌کشد.

ساخت خودروهای مخصوص بانوان در کشور چین، به یک سنت تبدیل شده است و جیلی هم قصد ندارد تا از قافله عقب بماند. پس با ما همراه باشید تا از سر تا ته این کراس اور جمع و جور و زیبای چینی را در یک ویدیو جذاب ببینیم و سپس به سراغ صحبت‌های فنی برویم.

نکاهی به جیلی آیکون شکلات

این مدل نسبت به جیلی آیکون معمولی، از سپر جلو و عقب، دیفیوزر جدید، جلو پنجره و چراغ‌های متفاوتی بهره می‌برد. همچنین رینگ‌های اسپرت 19 اینچی را هم فراموش نکنید زیرا این رینگ‌ها فقط به جیلی آیکون شکلات تعلق دارند. همچنین هر چند که اسم این نسخه شکلات است اما رنگ‌های آن، به صورتی و آبی مجدود شده‌اند.

به علاوه در بالای رکاب‌های کناری هم رگه‌هایی از رنگ نقره‌ای را دیده می‌شود. با کمی دقت هم می‌توانید تفاوت‌های جلو پنجره را نسبت‌ به مدل‌های قبلی متوجه شوید. در حقیقت جیلی آیکون از سال 2020 وارد خط تولید چینی‌ها شده است و تا اینجای کار توانسته تا با سه نسخه‌ی مختلف شامل «آبی تیفانی»، “Burning Love Edition” و اکنون “Chocolate Edition”، بقای خود را حفظ کند. در تصویر بالا، هر سه نسخه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا تفاوت‌های ظاهری آن‌ها، بهتر به چشم بیایند.

کابین لطیف با رنگ‌های آرامش بخش

جیلی آیکون شکلات - Geely Icon Chocolate

در اتاق جیلی آیکون شکلات، باز هم با همان طراحی سابق یعنی فرمان سه پره‌ی گرد، نمایشگر 12.3 سیستم مولتی مدیا و نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی پشت آمپری طرف هستیم. اصلی‌ترین تفاوت این کابین با دو نسخه دیگر، به تریم داخلی آن باز می‌گردد.

جیلی آیکون شکلات - Geely Icon Chocolate

این تریم از رنگ‌های «قهوه شکلاتی» و «سفید خالص شکلاتی» بهره می‌برد. اما هنوز هم می‌توانید خط آبی داشبورد و کنسول وسط مکشی را ببیند. به علاوه سانروف تمام پانارومیک هم اینجاست تا فضای کابین جیلی آیکون شکلات را دلپذیرتر از همیشه کند.

مشخصات فنی و قیمت جیلی آیکون شکلات

جیلی آیکون شکلات - Geely Icon Chocolate

این کراس اور جذاب زنانه در دو تریم مختلف ساخته شده است. در نسخه اول با یک پیشرانه 4 سیلندر تمام بنزین توربو شارژ 1.5 لیتری را داریم که 177 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلویی می‌فرستد.

جیلی آیکون شکلات - Geely Icon Chocolate

اما نسخه‌ی دوم ترجیح داده است تا کمی مدرن‌تر شود پس به سراغ سیستم مایلد هیبرید 48 ولت رفته تا نسبت به همزاد بنزینی خود، 5 اسب بخار بیشتر داشته باشد. اگر 181 اسب بخارِ این نسخه را کنار بگذاریم، دیگر هیچ تفاوتی بین این دو مدل وجود ندارد. البته اگر با گیربکس اتوماتیک هم مشکلی دارید، می‌توانید گیربکس دستی 6 دنده را انتخاب کنید. در حال حاضر پیش فروش هر دو مدل با قیمت های 14.8 و 19.6 هزار شروع شده است و جیلی انتظار دارد که فروش موفقی را تجربه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی ببخشید ولی جیلی رو نمیشه هم تراز با کره ایی ها دونست و بلکه بهتر از کره ایی ها و هم تراز با تقریبا ژاپنی ها چون جیلی صد درصد با کمپانی ولوو کار میکنه و شما باید در اصل ولوو رو با کره ایی مقایسه کنید که بعید میدونم ولوو با کره ایی یکی باشه !!!!!!