کادیلاک Celestiq

کادیلاک Celestiq به مناسبت جشن 120 سالگی کادیلاک روی صحنه آمد

کادیلاک Celestiq یک خودرو برقی مفهومی است که در سگمنت سدان فست بک معرفی شده و قرار است تا جشن 120 سالگی Cadillac را باشکوه‌تر از همیشه کند.

شرکت با اصالت کادیلاک تقریبا کار خود را از اوایل سال 1902 میلادی شروع کرده است و این پیرمرد جان سخت آمریکایی اکنون در آستانه 120 سالگی قرار دارد. مدیران Cadillac در همین راستا، یک جشن تولد باشکوه و مجلل را ترتیب داده‌اند که هدیه‌ی آن، یک سدان برقی 300 هزار دلاری است. در ادامه به سراغ تمام اطلاعاتی که از کادیلاک Celestiq می‌رویم و با تصاویر کابین خیره کننده آن همراه خواهیم بود.

معرفی خودرو کانسپت کادیلاک Celestiq

طبق عکس‌هایی که از کابین این خودرو در اینترنت منتشر شده است، احتمالا با یک سدان فست بک مانند پورشه پانامرا یا مرسدس بنز EQS طرف خواهیم بود اما اتاق این خودرو برقی، هیچ شباهتی به هر دو خودرو یاد شده ندارد.

کادیلاک Celestiq

تریم کابین کادیلاک Celestiq از چرم قرمز مخصوصی طراحی شده است که واقعا در نوع خود، بی نظیر خواهد بود. همچنین فرمت صندلی‌ها به صوت 2+2 است و هر کدام از آن‌ها، سیستم مولتی مدیا مخصوص به خود را دارند. همچنین کنترلر تنظیم صندلی‌ها هم بر روی روکش درب‌ها دیده می‌شود و اگر کمی دقت کنید، سیستم صوتی را هم در همین قسمت پیدا می‌کنید. به طور کلی جزئیات کابین کادیلاک Celestiq از بدنه‌ی آن هم بیشتر است.

کادیلاک Celestiq

به علاوه این صندلی‌ها از ترکیب خاصی از آلومینیوم و پارچه هم بهره می‌برند و طراحی ظاهری آن‌ها هم واقعا عجیب است. حالا به سراغ معدود عکس‌های موجود از بدنه‌ی آن می‌رویم یعنی جایی که با چراغ‌های ال ای دی خاص و عجیب طرف هستیم  و نشان نصب شده بر روی گلگیر هم حسابی جلب توجه می‌کند.

کمی جلوتر، به رینگ‌های 5 پره‌ای می‌رسیم و باید بدانید که این رینگ‌ها به لطف لاستیک‌های اسپرت مخصوص به خودروهای برقی، تجربه‌ای کاملا جدید از رانندگی را در اختیار خریداران قرار خواهند داد. در حقیقت این لاستیک‌ها از جدیدترین شاهکارهای میشلن هستند و “Michelin Pilot Sport EV” نام دارند.

کادیلاک Celestiq

عبارت عجیب روی یکی از اجزای خارجی: “Of The World Standard” که معنی مشخصی ندارد!

تمام این ویژگی‌ها خاص و منحصر به فرد باعث شده تا قیمت کادیلاک Celestiq سر به فلک بکشد و با اینکه هنوز هیچ خبری از مشخصات فنی آن منتشر نشده است، گفته می‌شود که هدیه‌ی تولد 120 سالگی کادیلاک با قیمت 300 هزار دلار به بازار می‌آید.