ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس، طراحی پرچمدار آینده اپل را فاش می‌کند

تصاویری از یک ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس – iPhone 14 Pro Max منتشر شده که جزئیاتی از طراحی قاب پشتی و جلویی پرچمدار آینده اپل را به نمایش می‌گذارد.

اپل خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های قابل انتظار سری آیفون ۱۴ می‌کند که شامل چهار عضو می‌شود. اما پیش از رونمایی رسمی، یک ماکت از گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس، گران قیمت‌ترین عضو این خانواده ساخته شده که اطلاعات جالبی را در مورد طراحی آن فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس، اطلاعات مفیدی از آن را تأیید می‌کند

این تصاویر ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس که توسط کاربری به نام Duan Rui در توییتر منتشر شده، دو مدل پیش ساخته فلزی را نشان می‌دهد که جزئیات طراحی قاب پشتی و جلویی نسل بعدی پرچمدار اپل را به نمایش می‌گذارد. ابتدا در مورد قاب جلویی این گوشی صحبت کنیم که یک حفره گرد در کنار یک حفره دکمه‌ای را در بالای صفحه نمایش نشان می‌دهد. بدیهی است که این دو برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره Face ID روی نمایشگر تعبیه شده‌اند تا جای بریدگی عریضی که از آیفون ایکس به بعد مورد استفاده می‌شود را بگیرند.

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

تأیید افزایش ابعاد دوربین پشتی آیفون ۱۴ پرو مکس با این ماکت

در پشت گوشی هم ماژول دوربین بزرگی در گوشه سمت چپ دیده می‌شود که با توجه به این تصویر، دوربین‌های پشتی نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس بزرگ‌تر خواهند بود. پیشتر گزارش جداگانه‌ای هم منتشر شده بود که به همین موضوع اشاره داشت. این ماژول دوربین از سه سنسور و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. اگرچه انتظار می‌رود یک سنسور ToF 3D LiDAR نیز در این ماژول قرار بگیرد.

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

دوربین اصلی این گوشی با توجه به گزارش‌های موجود و ابعاد بزرگی که دارد، ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز آن را همراهی می‌کنند. اعتقاد بر این است که یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی ProMotion OLED در جلوی این گوشی حضور داشته باشد، از چیپست جدید A16 Bionic قدرت بگیرد و به یک باتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*