لغو نوتیفیکیشن "Contact joined Telegram" تلگرام

چطور از شر نوتیفیکیشن “Contact joined Telegram” در تلگرام خلاص شویم

اگر به دنبال راهی برای راحت شدن از شر نوتیفیکیشن پیوستن مخاطبان به تلگرام “Contact joined Telegram” هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تلگرام پیام رسان دوست داشتنی است. این پیام رسان چه از نظر عملکرد و چه ویژگی‌ها کیلومترها جلوتر از سایر پیام رسان‌ها است. این کمپانی معمولاً در ارائه امکانات جدید پیشرو از رقبایش است. به طور مثال باید به پیام‌های ناپدیدشونده اشاره کرد. بله تلگرام اولین پیام رسانی بود که این قابلیت را ارائه کرد.

قابلیت حذف و ویرایش پیام‌های ارسالی، سوپر گروه‌های پرجمعیت، پشتیبانی از ارسال فایل‌های حجیم، پشتیبانی از فایل‌های PDF و غیره… همگی پیش از آن که بخواهد در پیام رسان‌های دیگری مثل واتساپ ظهور کند، در تلگرام ارائه شده‌اند. این سرویس همچنان به بهتر شدن ادامه می‌دهد و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود.

اما گرچه تلگرام جذاب و خوب است، ولی قابلیتی دارد که ممکن است باعث آزار کاربران شود. این نوتیفیکیشن پیوستن مخاطبان کاربر به تلگرام است. اگر مخاطبان زیادی داشته باشید، این پیام‌ها خسته کننده می‌شوند و نوتیفیکیشن Contact joined Telegram برای حتی کاربرانی که ارتباطی با آن‌ها ندارید هم روی صفحه گوشی شما ظاهر خواهد شد.

اگر شما هم از این قابلیت اذیت می‌شوید، خبر خوب اینکه راهکاری وجود دارد که می‌توانید دریافت این نوتیفیکیشن‌ها را قطع کنید. این روش هم بسیار ساده است. فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن تلگرام را روی گوشی خود اجرا کنید.
  2. از منوی همبرگری گوشه صفحه به بخش تنظیمات تلگرام بروید.
  3. در منوی تنظیمات، گزینه Notifications and Sounds را لمس کنید.
  4. در صفحه بعد از زیر منوی Events، به دنبال گزینه Contact joined Telegram بگردید و آن را غیرفعال کنید تا نوتیفیکیشن آن غیرفعال شود.

گرچه با خاموش کردن این گزینه دیگر نوتیفیکیشن پیوستن مخاطبان شما به تلگرام به نمایش درنمی‌آید، اما وقتی برنامه را باز کنید پیام پیوستن آن‌ها را همچنان مشاهده خواهید کرد. متأسفانه این موضوعی است که در حال حاضر هیچ راهکاری برای آن وجود ندارد و باید فعلاً به صورت دستی آن‌ها را پاک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*