قابلیت مخفی کردن شماره تلفن

قابلیت مخفی کردن شماره، بالاخره به واتساپ اضافه می‌شود

به‌تازگی، اطلاعاتی در مورد امکان جدید کاربران پیام‌رسان واتساپ برای مخفی کردن شماره تلفن خود از مخاطبین، در برنامه اندروید منتشر شده است.

امروزه در دنیای مجازی، پیام‌رسان واتساپ یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سطح جهان شناخته شده است. این برنامه نقص‌ها و مشکلاتی داشته و گاهی در رقابت با سایر همتایان خود از محدودیت‌هایی برخوردار بوده است، اما به‌تازگی این اپ پراستفاده تصمیم به انتشار آپدیت‌ جدیدی از خود گرفته و طی آن یک قابلیت کاربردی را اضافه کرده است.

ما در مورد یک نسخه برای برنامه آزمایش بتا Google Play صحبت می‌کنیم و این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است. هنوز مشخص نیست که آیا فرصت استفاده از ویژگی مخفی کردن شماره برای همه کاربران ظاهر خواهد شد یا خیر. به گفته پورتال WABetaInfo که معمولاً اطلاعات داخلی دقیقی را در مورد به‌روزرسانی و پیشرفت‌های جدید واتساپ منتشر می‌کند، کاربران به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین خود مخفی کنند.

این ویژگی تاکنون فقط در گروه‌های خاصی برای دارندگان سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شده است. طبق اطلاعات موجود، قابلیت مخفی کردن شماره به طور پیش فرض غیر فعال خواهد بود و کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن‌را فعال کنند.

وتساپ

پس از این آپدیت، تنها افرادی که می‌توانند شماره شما را ببینند افرادی هستند که شما با آن‌ها در یک گروه مشترک هستید. شماره تلفن فردی که به گروه می پیوندد در ابتدا به طور پیش فرض ظاهر نمی‌شود. اما پس از پیوستن کاربر به یک گروه خاص، این امکان وجود دارد که شماره او را مشاهده کنید، اما این قابلیت تنها برای افراد آن گروه قابل رویت خواهد بود.

اسکرین شات به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه نمایش نوآوری را در تنظیمات گروه ارزیابی کنید. در خارج از جوامع، چنین عملکردی هنوز ارائه نشده است. توجه داشته باشید که پیام رسان های برتر مانند تلگرام مدت‌هاست که به طور پیش فرض امکان مخفی کردن شماره تلفن را ارائه می‌دهند.

سایر ویژگی‌های نسخه بتای واتساپ

توسعه دهندگان واتساپ علاوه بر قابلیت جدید امکان مخفی کردن شماره، ویژگی‌های دیگری را نیز به این پیام رسان اضافه کرده‌اند. این ویژگی به مدیران گروه امکان حذف هر پیامی را برای همه کاربران می‌دهد. در حال حاضر، این ویژگی در نسخه 2.22.17.12 برای آزمایش کنندگان بتا واتساپ در اندروید در دسترس است. مدیر گروهی که می‌خواهد یک پیام دریافتی را حذف کند، با کلیک بر روی گزینه حذف برای همه می‌تواند پیام هر فردی را که می‌خواهد حذف کند.

نام کاربری در حباب چت در حین حذف نمایش داده می‌شود و همه اعضای گروه می‌توانند متوجه شوند که او کسی است که پیام را حذف کرده است. افزایش اندازه اشتراک‌گذاری فایل، بی‌صدا کردن پیام‌های کاربران خاص در یک چت گروهی، مخفی کردن آخرین تصویر نمایه و وضعیت آنلاین از مخاطبین خاص، از سایر ویژگی‌های نسخه جدید این اپلیکیشن محبوب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*