پیکاپ GMC کانیون جدید

معرفی پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023؛ غول آفرود آمریکایی‌ها با کیت ارتفاع و وینچ برقی + ویدیو

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023 یک وانت دو کابین کامپکت و آفرودی است که با تجهیزات مخصوص به طبیعت گردی، همراه همیشگی شما در سفرهای افرود خواهد بود. پس پیش به سوی 2023 GMC Canyon!

بعد از شورلت کلرودا، اکنون نوبت یکی دیگر از شاهکارهای آمریکایی‌ها است که قدرت خود را در کوه و بیابان و صحرا به رخ تمام جهان بکشد. امروز به سراغ آخرین پیکاپ شرکت GMC یعنی جی ام سی کنیون لند 2023 می‌رویم که با جشنواره‌ای از تجهیزات و سیستم تعلیق آفرودی، هر طبیعت گردی را وسوسه می‌کند. در ادامه به مشخصات فنی و طراحی خارجی و کابین زیبای آن نگاهی خواهیم داشت اما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از ادامه دادن مطلب، با ویدیو معرفی این وانت آفرودی همراه شوید تا کابین زیبا و طراحی ظاهری چشم نواز آن را بهتر ببینید. این فیلم، تریم AT4X که گران‌ترین و مجهزترین عضو این خانواده است را به تصویر می‌کشد. به طور کلی تمام پیکاپ‌های این نوشته با رنگ بدنه قرمز، از نوع AT4X هستند.

معرفی پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند. ابتدا به سراغ سه تریم‌ اول یعنی تریم‌های استاندارد یا همان “Base Elevation”، دِنالی (Denali) و تریم AT4 می‌رویم که از کیت ارتفاع 5.08 سانتی متری (2 اینچی) بهره می‌برند و این عدد در تریم AT4X به 7.62 سانتی متر (3 اینچ) افزایش پیدا می‌کند. (در مورد مشخصات فنی و تفاوت تریم‌ها، به طور مفصل صحبت خواهیم کرد)

پیکاپ GMC کانیون جدید

چهره آمریکایی پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023 هم نیازی به تعریف کردن ندارد. جلو پنجره بزرگ با طرح ایکس شکل و چراغ‌های دو تکه و دیفیوزر مشکی به همراه سینی نقره‌ای رنگ که به دو قلاب آفرودی مجهز شده‌اند، مهم‌ترین مواردی هستند که در نمای جلویی به چشم می‌آیند.

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

فضای اضافی در قسمت بار هم به نظر می‌رسد که حسابی کار راه انداز باشد و گفته می‌شود که این قسمت، کاملا ضد آب است.

کابین پیکاپ GMC کانیون مدل 2023 با امضای جدید

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

تغییر واقعی را در اتاق پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023 جستجو کنید. کابین این نسخه نسبت به نسل قبلی، واقعا دست کمی از یک ماشین زمان ندارد! ابتدا به سراغ نمایشگرهای دو تکه 11.3 اینچی و 8 اینچی (برای مولتی مدیا و کلاستر پشت آمپر) می‌رویم که با طراحی زیرکانه خود، به صفحه نمایش‌های دوال اسکرین شبیه شده‌اند و از سرویس‌های اپل کارپلی و اندروید اتو هم بهره می‌برند. البته اگر به سراغ تریم‌های دنالی و AT4X بروید، یک هد آپ دیسپلی 6.7 اینچی را هم خواهید داشت.

پیکاپ GMC کانیون جدید

به طور کلی می‌توان گفت که ارگونومی داشبورد به گونه طراحی شده تا بیشترین فضای ممکن را به کابین هدیه دهد. فرمت غربیلک فرمان و کنسول وسط بزرگ با اهرم دنده سنتی (گردگیر چرمی) هم دقیقا همان چیزی است که از یک پیکاپ آمریکایی انتظار دارید.

پیکاپ GMC Canyon جدید

در ادامه به سیستم صوتی بوز (Bose) با 7 اسپیکر می‌رسیم و 10 دوربین نظارتی در اطراف خودرو، از جمله دوربین زیر شاسی هم بهترین نمای 360 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین باید اشاره کنیم که این دوربین‌ها ضد آب هستند و از قابلیت دید در شب هم بهره می‌برند؛ البته فقط دوربین سپر جلو و عقب.

مشخصات فنی پیکاپ جی ام سی کانیون 2023 و تریم‌های متخلف

پیکاپ GMC کانیون جدید

پیشتر در مورد یعنی تریم‌های “Base Elevation”، دِنالی، AT4 و AT4X صحبت کردیم و اکنون به سراغ مشخصات فنی آن‌ها می‌رویم. در تریم AT4X علاوه بر کیت ارتفاع 3 اینچی، جاذب‌های ضربه‌ی مولتی متیک DDSV را داریم که به کمک بازوهای آهنی و لاستیک‌های گل درشت 33 اینچی و رینگ‌های آفرودی و مقاوم 17 اینچی، شما را در سخت‌ترین سفرهای طبیعت گردی هم همراهی می‌کنند. ارتفاع کف خودرو از سطح زمین در این تریم به 27.1 سانتی متر (10.7 اینچ) می‌رسد که زاویه ورود و خروج بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. این عدد در نسخه استاندارد و بقیه تریم‌ها به 24.2 سانتی متر (9.6 اینچ) محدود شده است.

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

اما سورپرایزهای تریم AT4X هنوز به پایان نرسیده‌اند! شما می‌توانید با اضافه کردن پکیج اسپشیال ادیشن 1 به این تریم، تجهیزاتی فوق العاده‌ای مثل دوربین زیر شاسی، سپر آفرودی فولادی با سافاری بار (همان محافظ فولادی جلو پنجره)، لایت بار ال ای دی بزرگ با ابعاد 77 سانتی متر (30 اینچ)، وینچ قدرتمند ساخت Comeup، رینگ‌های بید لاک، محافظ پلاستیکی یا روکش قسمت بار و نشان مخصوص این پکیج، در اختیار خریداران خواهد بود.

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

 

در زیر کاپوت تریم AT4X یک پیشرانه 4 سیلندر بنزینی توربو شارژ با حجم 2.7 لیتر را داریم که 310 اسب بخار قدرت و 590 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته، راهی هر چهار چرخ می‌کند. ظرفیت یک کشی این نسخه به 3.5 تن می‌رسد که این عدد در تریم‌های دیگر، فقط 2.4 تن خواهد بود.

پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023

احتمالا به مانند شورلت کلرادو، باقی تریم‌ها هم با همین پیشرانه ساخته شده‌اند اما توان آن‌ها، اصلا در حد و اندازه AT4X نخواهد بود. متاسفانه شرکت سازنده در مورد قدرت تریم‌های دیگر پیکاپ جی ام سی کنیون لند 2023 فعلا چیزی نگفته است اما طبق اطلاعاتی که از این پیشرانه داریم می‌توانیم بگوییم که قدرت تریم‌های دیگر در بازه 230 تا 270 اسب بخار قرار خواهد داشت.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی هم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سیستم ترمز اضطراری برای هر چهار چرخ
  • دستیار هشدار برخورد از جلو و عقب
  • ترمز خودکار عابرین پیاده و راکب‌های دوچرخه و موتور سیکلت
  • دستیار هشدار خروج از بین خطوط
  • سیستم باقی ماندن در بین خطوط
  • دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، دوربین دنده عقب و سنسورهای پارک
  • چراغ‌های نور بالای اتوماتیک
  • کروز کنترل تطبیقی
  • سیستم تشخیص ترافیک از پشت (RCTA)
  • هد آپ دیسپلی 6.3 اینچی در تریم‌های دنلی و AT4X

قیمت جی ام سی کنیون لند 2023

پیکاپ GMC کانیون جدید

پیکاپ کامپکت جدید GMC برای تریم‌ استاندارد با پایه قیمت 40 هزار دلار به بازار قدم می‌گذارد و این عدد در بهترین تریم یعنی AT4X به همراه پکیج ادیشن 1 به 63.3 هزار دلار جهش می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*