دلورین امگا 2024

دلورین امگا 2024 ؛ وقتی مریخ نوردها به خیابان می‌آیند + تصاویر

دلورین امگا 2024 یک شاسی بلند برقی و خودرو کانسپت است که واقعا دست کمی از مریخ نوردهای ناسا ندارد. در ادامه به سراغ مشخصات فنی و هر آنچه که از Delorean Omega 2024 داریم خواهیم رفت.

پس از سدان برقی دلورین آلفا 5، امروز به سراغ یکی دیگر از محصولات این برند می‌رویم که به نظر می‌رسد قصد دارد تا یک شروع طوفانی را تجربه کند. دلورین امگا 2024 به نوعی اولین شاسی بلند این شرکت است که در قامت یک ماشین مفهومی الکتریکی معرفی شده.

شاسی بلند کانسپت Delorean Omega - دلورین DMC 12

دلورین DMC 12

البته پیش از شروع کار بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شرکت دلورین، بیشتر اعتبار خود را با حضور خودرو «دلورین دی ام سی 12» در فیلم «بازگشت به آینده» به دست آورده بود، اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی تا یک قدمی ورشکستگی هم پیش رفت. به هر حال اینطور به نظر می‌رسد که این برند قدیمی مانند ققنوس از خاکستر خود برخواسته و قصد دارد تا همه را شگفت زده کند. پس بیایید و به سراغ آخرین شاهکار آن‌‌ها برویم.

معرفی دلورین امگا 2024

شاسی بلند کانسپت Delorean Omega

ارتفاع زیاد این خودرو از سطح زمین، ما را به یاد باگی‌های آفرودی می‌اندازد اما فعلا در مورد توانایی‌های دلورین Omega 2024 در سفرهای خارج از شهر واقعا چیزی نمی‌دانیم. از آن جایی که این نسخه فعلا یک کانسپت است، پس طبیعتا در مورد کابین آن هم چیزی نمی‌دانیم و شرکت سازنده هم با مخفی کردن اجزای اتاق خودرو، قصد دارد تا همین مفهوم را منتقل کند. اما مواردی مثل جلو پنجره فوق العاده غیر عادی با دو صفحه‌ی کناری با طرح موازی به همراه لیپ دو تکه، مهم‌ترین مواردی هستند که در نگاه اول توجه ما را به خود جلب می‌کنند.

دلورین امگا 2024

همچنین شیشه‌ی جلویی، تقریبا حس و حالی از کانوپی در جت‌های جنگنده را به ما می‌دهد و زمانی که به چرخ‌های بزرگ و غیر عادی آن نگاه می‌کنیم، واقعا چیزی جز چرخ‌های مریخ نوردهای ناسا به ذهن ما خطور نمی‌کند.

دلورین امگا 2024

زمانی که از نمای عقبی به آن نگاه می‌کنیم، دقیقا معنی Plasma Tail را متوجه خواهید شد. این عبارت در زبان فارسی به معنای «دمِ پلاسمایی» است و سیستم چراغ‌های خطر هم با طرح خاص و منحصر به فرد خود، دقیقا چنین چیزی را القا می‌کنند. در آخر کمی بالاتر می‌رویم تا سقف زیبا و تمام پانارومیک را در دلورین امگا 2024 تماشا کنیم. همچنین طرح گلگیرها که به صورت پیوسته طراحی و ساخته شده‌اند هم واقعا چشم نواز است.

شاسی بلند کانسپت Delorean Omega

اجازه دهید در انتهای کار هم به مشخصات فنی لو رفته از دلورین امگا 2024 نگاهی داشته باشیم. گفته می‌شود که این خودرو دقیقا از همان پیشرانه‌ها (دقیق‌تر بگوییم، موتورهای الکتریکی) و باتری‌های دلورین Alpha 5 بهره خواهد برد؛ یعنی پکیج باتری‌های 100 کیلو وات ساعتی که در هر بار شارژ می‌توانند 430 تا 480 کیلومتر دوام بیاورند و نیروی موتورهای الکتریکی را تامین خواهند کرد.

شاسی بلند کانسپت Delorean Omega

همچنین گفته می‌شود گه در دلورین امگا 2024 با دو موتور الکتریکی طرف هستیم که مجموع قدرت آن‌‌ها شاید بیش از 700 اسب بخار شود و می‌توانند در کمتر از 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند.

شاسی بلند کانسپت Delorean Omega

به علاوه همانطور که از اسم این شاسی بلند برقی پیداست، قرار است در اوایل سال 2024 به طور کامل رونمایی شود؛ البته اگر شرکت سازنده‌ی آن دوباره اعلام ورشکستگی نکند!