دلورین آلفا 5

دلورین آلفا 5 مدل 2023 ؛ بازگشت ماشین زمان از آینده با درب‌های خفاشی + ویدیو

دلورین آلفا 5 مدل 2023 ، ماشین برقی و نسخه جدید خودرو دلورین دی‌‍‌ام‌سی 12 است که به خاطر حضور در فیلم «بازگشت به آینده» به شهرت رسیده بود. در ادامه با مشخصات فنی و کابین جذاب Delorean Alpha 5 همراه می‌شویم.

اگر شما هم از طرفداران فیلم‌های علمی تخیلی باشید، احتمالا سه گانه «بازگشت به آینده» به کارگردانی رابرت زمکیس را دیده‌اید. ستاره اصلی این فیلم، خودرو دلورین DMC 12 محسوب می‌شد که با ظاهر عجیب خود و شخصی سازی‌های تیم تولید، به یک ماشین زمان تبدیل شده بود. اما شرکت سازنده دلورین دی ام سی 12 برخلاف درخشش این خودرو در دهه 80 و 90 میلادی، خیلی زود به تاریخ پیوست و گرفتار مشکلات مالی شد. حالا دلورین آلفا 5 قصد دارد تا نام و افتخارات این شرکت را از گور بیرون بکشد و دوباره قدرت نمایی کند. پس با گجت نیوز همراه باشید تا در ابتدا به سراغ ویدیو رونمایی این خودرو عجیب و غریب برویم و سپس به هر آنچه که تا اینجای کار درمورد آن می‌دانیم نگاهی بیندازیم.

معرفی دلورین آلفا 5 مدل 2023

اول از همه به سراغ ظاهر آن می‌رویم که دقیقا از برقی بودن این خودرو خبر می‌دهد. جلو پنجره یک تکه، چراغ‌های یکپارچه در ترکیب با هدلایت‌ها و ال‌ای‌دی‌های نواری که تا روی گلگیر امتداد پیدا کرده‌اند و درب‌های خفاشی، مهم‌ترین چیزهایی هستند که در چهره دلورین آلفا 5 دیده می‌شوند. همچنین نام شرکت سازنده با سیستم نورپردازی اختصاصی در وسط جلو پنجره قرار گرفته و رینگ‌های بزرگ 22 اینچی با طراحی آیرودینامیکی و لاستیک‌های فاق کوتاه هم حسابی چهره‌ی متفاوتی را خلق کرده‌اند.

خودرو برقی Delorean Alpha

در نمای عقبی، واقعا شاهد چهره ترسناکی هستیم. سپر تمام مشکی با چراغ‌های موازی و اسپویلر دم اردکی و دیفیوزر اسپرت بزرگ، همه و همه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا این قسمت را حسابی درشت جلوه دهند.

دلورین آلفا 5

در مورد مشخصات فنی دلورین آلفا 5 هنوز چیز زیادی نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد که این خودرو با دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب به بازار بیاید که مجموع قدرت ‌آن‌ها چیزی بین 600 تا 700 اسب بخار باشد که می‌توانند شتاب 0-100 را به زیر 3 ثانیه بیاورند. به علاوه از آن جایی که شرکت سازنده آن هنوز درگیر مشکلات مالی است، احتمال می‌دهیم که باتری‌های دلورین Alpha 5 برای مسافرت‌های کوتاهی مثل 490 کیلومتری طراحی شده‌ باشند.

خودرو برقی Delorean Alpha

در داخل کابین دلورین آلفا 5 با چهره‌ای از خودروهای آینده طرف هستیم. ارگونومی جدید داشبورد با حالت دو پله، فرمان D کات، کلاستر 12.4 اینچی و نمایشگر مولتی مدیای 12 اینچی با فرمت ایستاده در کنار کنسول وسط بزرگ، مهم‌ترین چیزهایی هستند که در اتاق دلورین آلفا 5 دیده می‌شوند. می‌دانیم که دلورین Alpha 5 یک ماشین برقی با ظرفیت 4 سرنشین است و به همین خاطر در ردیف دوم، کنسول اختصاصی با نمایشگر 8 اینچی را خواهیم داشت. تریم سفید، خاکستری و نارنجی به همراه رگه‌هایی از تزئینات چوبی و مشکی پیانویی هم جلوه‌ای خاص و مدرن را در اختیار کابین قرار داده‌اند.

دلورین آلفا 5

در انتهای کار به قیمت دلورین آلفا 5 می‌رسیم، اما از آن جایی که فعلا عددی از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است، باید به سراغ حدس و گمان‌ها برویم. خودروهای برقی مثل لوسید ایر، سدان مرسدس بنز EQS و تسلا مدل S Plaid از اصلی‌ترین رقبای دلورین Alpha 5 هستند پس می‌توان گفت که این خودرو در محدود قیمت 120 تا 130 هزار دلار تا اواسط سال 2024 روانه بازار شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*