آپدیت اپلیکیشن بلوبانک

آپدیت اپلیکیشن بلوبانک با قابلیت‌های جدید در سرویس بلوباکس عرضه شد

آپدیت اپلیکیشن بلوبانک عرضه شد. این بروزرسانی قابلیت‌های جدیدی مثل «رند» و «هدف» را به سرویس بلوباکس اضافه کرده است تا کاربران پس‌انداز هدفمندتری داشته باشند.

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن بلوبانک عرضه شد. در این بروزرسانی دو قابلیت جدید به سرویس بلوباکس اضافه شده که عبارتند از «رند» و «هدف». کاربران با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند علاوه بر پس‌انداز بیشتر، باکس‌های خود را بهتر مدیریت کنند. روابط عمومی بلوبانک اعلام کرد سرویس جدید بلوبانک با نام بلوباکس در اردیبهشت‌ماه سال جاری معرفی شده و این سرویس درست مثل یک صندوق نگهداری پول عمل می‌کند. کاربران با استفاده از بلوباکس در اپلیکیشن بلوبانک می‌توانند یک یا چند باکس را طبق نیاز خود ایجاد کنند و در این باکس‌ها مبلغی را به عنوان پس‌انداز ذخیره کنند.

آپدیت اپلیکیشن بلوبانک

مبالغی که در باکس‌های سرویس بلوباکس واریز می‌شوند در زمان تراکنش‌های بانکی دست نخواهند می‌مانند و حتی بعد از به پایان رسیدن موجودی همچنان داخل باکس‌ها باقی می‌مانند. این باکس‌ها را فقط می‌توان از طریق حساب بلوبانک کاربران شارژ کرد و اشخاص دیگر امکان واریز پول از سایر حساب‌ها به داخل این باکس‌ها را نخواهند داشت. همچنین همه تراکنش‌های واریز و برداشت از باکس‌های سرویس بلوباکس به صورت آنی و بدون دریافت کارمزد انجام خواهد شد.

قابلیت های جدید آپدیت اپلیکیشن بلوبانک

رند

در گذشته نه چندان دور، هنوز کارت‌های بانکی و روش‌های خرید آنلاین رواج پیدا نکرده بودند و بیشتر افرد از خرید‌های نقدی استفاده می‌کردند. در آن زمان، پول‌های خرد به یکی از مشکلات خریداران تبدیل شده بود. چنین پول‌های خردی معمولا به شکل سکه یا اسکناس‌های کوچک و کم‌حجم بودند و ارزش زیادی نداشتند. به همین دلیل مردم به جای نگهداری آنها در جیب یا کیف پول خود، این پول‌ها را داخل قلک یا صندوق می‌انداختند. همین پول‌های نه چندان با ارزش پس از مدت زمان چند ماهه به مبلغ قابل توجهی تبدیل می‌شد که شاید جایی گره‌ای از مشکلات مالی ما باز می‌کردند.

اکنون بیشتر خریدها یا به صورت آنلاین انجام می‌شود یا اگر هم به صورت حضوری باشد با استفاده از کارت‌های بانکی اتفاق می‌افتد. بنابراین این شکل پس‌انداز که بالاتر به آن اشاره کردیم، تقریبا دیگر امکان‌پذیر نیست. حالا بلوبانک در آپدیت جدید خود قابلیتی به نام «رند» را به سرویس بلوباکس اضافه کرده که برای رند شدن تراکنش‌های خرید طراحی شده است.

بر اساس این قابلیت، شما هر بار که خریدی انجام می‌دهید، مبلغ خرید به سمت بالا رند می‌شود و پول بیشتری از حساب اصلی شما کم خواهد شد و این مبلغ اضافه بلافاصله به باکس‌هایی که قبلا مشخص کرده‌اید واریز می‌شود. بنابراین شما در هر بار خرید، مبلغی را به صورت خودکار داخل بلوباکس پس‌انداز خواهید کرد.

کاربران می‌توانند به صورت دلخواه تعیین کنند که مبلغ رند شده روی مضرب 5 یا 10 هزار تومان باشد. مثلا اگر مضرب رند شده را روی 5 هزار تومان قرار دهید، در یک خرید 23 هزار تومانی، مبلغ 25 هزار تومان از حساب شما کم می‌شود و مبلغ 2 هزار تومان به صورت خودکار وارد باکس می‌شود. اگر هم مضرب رند شده را روی 10 هزار تومان بگذارید، در این خرید 23 هزار تومانی مبلغ 30 هزار تومان از حسابتان کسر می‌شود و مبلغ 7 هزار تومان وارد باکس شما خواهد شد.

این قابلیت ساده و کاربردی باعث می‌شود بعد از گذشت مدتی، سرمایه قابل توجهی را در باکس‌های سرویس بلوباکس خود در اپلیکیشن بلوبانک پس انداز کنید.

هدف

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای این که بتوانید به آرزوها و برنامه‌های طراحی شده خود دست پیدا کنید، این است که هدفی را برای خود تعیین کنید. در صورتی که یک هدف مشخص داشته باشید، می‌توانید آن را روزانه، هفتگی یا ماهانه بررسی کنید و ببینید چقدر توانسته‌اید به تحقق آن نزدیک شوید.

آپدیت جدید اپلیکیشن بلوبانک قابلیتی را به عنوان «هدف» به بخش بلوباکس اضافه کرده که به وسیله آن می‌توانید برای هر باکس ایجاد شده در این سرویس، هدف مشخصی را تعیین کنید و روی میزان پس انداز خود مدیریت داشته باشید. وقتی باکس‌های شما به هدف تعیین شده‌تان برسد، این موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد. این باکس‌ها بعد از تحقق اهداف مشخص شده‌تان نیز همچنان باز خواهند بود و می‌توانید مبالغی را به آنها اضافه کنید یا هدف خود را تغییر بدهید و قدم‌های بزرگتری بردارید.

بلوباکس قابلیت نوآورانه‌ای در اپلیکیشن Blubank است که با هدف کمک به مدیریت سرمایه مالی کاربران و پس انداز کردن طراحی شده است. این سرویس، فضایی مجزا از حساب اصلی کاربران را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید مبالغ مازاد را بدون نگرانی از بابت خرج شدن آنها در تراکنش‌های روزانه‌تان نگهداری کنید. شما برای دریافت خدمات بلوباکس نیازی به پرداخت هیچ هزینه یا کارمزدی نخواهید داشت و فقط کافی است یک حساب  فعال در بلوبانک داشته باشید. کاربران با یک حساب بلوبانک می‌توانند تا 10 باکس مجزا را بسازند و حساب مالی خود را در این ده باکس مختلف مدیریت کنند.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که در اواخر سال 1398 فعالیت خود را به منظور پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به خصوص جوانان، آغاز کرد. این نئوبانک، خدمات کاملا آنلاین را از طریق اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد و با نوآوری‌های خود، سطح جدیدی از خدمات بانکی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. Blubank از همان ابتدای فعالیت خود توانست با استقبال ایرانیان روبه‌رو شود و اکنون بیش از یک میلیون کاربر در سراسر ایران دارد و سعی می‌کند با خدمات تازه و نوآوری‌های بیشتر، به نیازهای بیشتری از مشتریان خود پاسخ بگوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*