گوشی هواوی میت ۵۰ پرو

گوشی هواوی میت ۵۰ پرو به یک نمایشگر ناچ قدیمی مجهز است!

یک افشاگر تصاویری از نمایشگر گوشی هواوی میت ۵۰ پرو – Huawei Mate 50 Pro را منتشر کرده و از یک ناچ عریض و قدیمی در بالای آن خبر داده است!

پس از آنکه تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری Mate 50 هواوی رسماً تأیید شد، اطلاعات بیشتری در حال درز کردن از گوشی‌های این خانواده است. ساعاتی پیش یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو فاش کرده است که گوشی هواوی میت ۵۰ پرو از یک نمایشگر ناچ با رزولوشن 1.5K بهره‌مند خواهد شد. این بلاگر توضیح می‌دهد که ابعاد ناچ این نمایشگر از نسل‌های قبلی بزرگ‌تر شده و تقریباً هم اندازه گوشی قدیمی میت ۲۰ پرو است. او معتقد است که هواوی به خاطر گنجاندن تجهیزات جدیدی مثل یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته ناچار به استفاده از این سبک طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: هواوی بازمی‌گردد؛ پیش‌خرید ۱ میلیون نسخه‌ای هواوی میت ۵۰

او تصاویری از شیشه محافظ نمایشگر گوشی Mate 50 Pro را هم منتشر کرده است که نشان می‌دهد عرض زیادی از بالای نمایشگر توسط این ناچ اشغال شده است تا سنسورهای مختلفی در داخل آن تعبیه شود.

گوشی هواوی میت ۵۰ پرو

نمایشگر این گوشی پرچمدار که یک پنل منعطف شبیه الماس است، توسط کمپانی چینی BOE توسعه پیدا کرده است. این نمایشگر فناوری LTPO را ارائه می‌کند که به معنای نرخ رفرش متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی نمایشگر و دایمینگ فرکانس بالای 2160PWM است. با این مشخصات، نمایشگر گوشی هواوی میت ۵۰ پرو از هر نظر یک پرچمدار واقعی است. مصرف انرژی این نمایشگر جدید ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده و عمر مفید آن هم ۱۰ درصد بهبود یافته‌تر شده است.

عرضه سری میت ۵۰ در چهار نسخه

گوشی هواوی میت ۵۰ پرو

بر اساس گزارش های پیشین، هواوی این خانواده را در چهار نسخه عرضه خواهد کرد که شامل مدل‌های میت ۵۰ E، میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ پرو RS Porsche Design‌ می‌شود. ارزان قیمت‌ترین مدل این خانواده که میت ۵۰ E است، از چیپست اسنپدراگون 778G 4G‌ قدرت می‌گیرد، در حالی که دیگر نسخه‌ها به نسخه 4G‌ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا نسخه پلاس آن مجهز خواهند شد. سنسور دوربین اصلی این گوشی‌ها ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که مدل پرو دیافراگم متغیر را هم روی این لنز ارائه می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی‌ها ۱۵ شهریور ماه رسماً رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*