فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا

فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه خودرو

فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو هم‌اکنون در جریان است. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت در حال برگزاری است و متقاضیان می‌توانند تا امروز در قرعه کشی محصولات خودروسازی‌های مختلف شرکت کنند. گروه خودروسازی سایپا همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، 5 محصول خود را بدون قرعه کشی تحویل مشتریان خواهد داد.

جزئیات فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا

فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا

دو روز پیش درباره شرایط فروش جدید محصولات سایپا در شهریور 1401 صحبت کردیم. هم‌اکنون نارنجی پوشان جاده مخصوص اعلام کرده‌اند در طرح جدید پنج خودروی کوییک اس، ساینا اس، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک آر و کوییک آر اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه تحویل مشتریان داده می‌شود. البته تنها محدودیتی که این طرح دارد، تکمیل ظرفیتی است که سایپا اعمال می‌کند.

از طرف دیگر خودروسازی سایپا علاوه بر طرح فروش فوق العاده و بدون محدودیت قرعه کشی خودروهای خود، دو طرح پیش فروش جوانی جمعیت و طرح یکساله عادی را برای 6 محصول ساینا اس، شاهین، کوییک اس، کوییک اتوماتیک، کوییک معمولی و کوییک آر اتوماتیک آغاز کرده و حداکثر موعد تحویل این محصولات در آذر امسال یا تیر ماه 1402 خواهد بود.

فروش بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا

در دو طرح بالا تنها خودرویی که از طریق قرعه کشی به فروش خواهد رسید، ساینا S خواهد بود و فروش دیگر خودروها بدون محدودیت قرعه کشی و بر اساس ظرفیتی که به آنها تخصیص داده شده، انجام خواهد شد. نکته مهم این که محدودیت ثبت نام دوباره برای خودروهایی نظیر کوییک 18 ماه و برای ساینا 24 ماه شده است. البته خودروی شاهین دچار چنین محدودیت‌هایی نخواهد شد.

همچنین محدودیت پلاک انتظامی در همه روش‌های فروش و تمامی محصولات به جز خودروی ساینا اس اجرا نخواهد شد. متقاضیان این طرح می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را انجام دهند و فرآیند خریداری خودرو را تمام کنند.