تمام مدل های آیفون 14 - iPhone 14

تمام مدل های آیفون 14 اپل به 6 گیگابات رم مجهز شده‌اند

اپل هر چهار مدل گوشی پرچمدار جدید خود را با ظرفیت رم یکسان عرضه می‌کند. تمام مدل های آیفون 14 از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

طی دو سال گذشته یکی از روش‌های اپل برای متمایز کردن مدل‌های پرو و معمولی آیفون، ارائه ظرفیت رم متفاوت بود. در سال 2020 آیفون 12 و 12 مینی رم 4 گیگابایتی داشتند درحالی که مدل‌های بالاتر از آن‌ها یعنی 12 پرو و 12 پرو مکس با رم 6 گیگابایتی در دسترس قرار گرفته بودند. این روند با سری 13 آیفون هم ادامه پیدا کرد و آیفون 13 و 13 مینی با رم 4 گیگابایتی و مدل‌های پرو و پرو مکس این گوشی با رم 6 گیگابایتی پیش روی مشتریان گذاشته شدند. با وجود این، آیفون 14 اپل این قاعده را تغییر می‌دهد.

سری آیفون 14 - iPhone 14

به لطف بتای Xcode 14 مشخص شده است که تمام مدل های آیفون 14 اپل به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود. این اولین بار از زمان آیفون 11 به بعد است که همه مدل‌های سری آیفون از ظرفیت یکسان رم برخوردار می‌شوند. بنا به شایعه‌های گذشته، آیفون 14 پرو از رم LPDDR5 سریع‌تر بهره می‌برد، در صورتی که مدل‌های معمولی این گوشی پرچمدار همچنان رم LPDDR4X خواهند داشت.

محیط کاربری آیفون 14 - iPhone 14

اگر پیگیر رویداد اخیر اپل نبوده‌اید، لازم است بگوییم که کوپرتینویی‌ها از خانواده آیفون 14 شامل مدل‌های استاندارد، پرو، پرو مکس و مدل جدیدی با نام پلاس رونمایی کردند. ضمناً گلکسی واچ سری 8، ساعت هوشمند مقرون به صرفه‌تر گلکسی واچ SE 2 و ساعت هوشمند حرفه‌ای و فوق‌العاده مقاوم گلکسی واچ اولترا را به نمایش گذاشتند تا بسته محصولات کاربران اپل را تکمیل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*