فورد موستانگ 2024

فورد موستانگ 2024 ؛ نسل جدید اسب 8 سیلندر آمریکایی معرفی شد + ویدیو

فورد موستانگ مدل 2024 ، هفتمین نسل از اسب وحشی آمریکایی‌ها است که با پیشرانه 8 سیلندر خورجینی خود، حسابی دلبری می‌کند. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Ford Mustang 2024 همراه خواهیم بود.

خوشبختانه بهترین خودرو عضلانی آمریکا، فعلا به موتورهای الکتریکی آلوده نشده تا ما باز هم از صدای زیبا و خالص پیشرانه V8 آن لذت ببریم. البته تمام خریداران نمی‌توانند لذت رانندگی با این موتور را داشته باشند اما چرا؟ در ادامه به این سوال و بسیاری از سوالات دیگر پیرامون فورد موستانگ 2024 پاسخ خواهیم داد اما در ابتدا کار بیایید و با یک ویدیو جذاب، به سراغ آخرین نسل از Mustang آمریکایی برویم. البته قبل از سیل انتقادها بد نیست یک موضوع مهم را به شما یادآوری کنیم. شرکت Dodge با معرفی دوج چارجر برقی ، رسما موتور وحشتناک V8 خود را به خاک سپرد و گفته می‌شود که شورلت کامارو هم در مدل 2024 ، احتمالا در قامت یک خودرو برقی یا با پیشرانه V6 هیبریدی معرفی می‌شود. پس از دیدن آخرین اسب وحشی آمریکایی با پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تنفس طبیعی لذت ببرید و به کم و کاستی‌ها توجه نکنید.

معرفی فورد موستانگ 2024

این خودرو هفتمین نسل از سری موستانگ فورد محسوب می‌شود تا عمر این خانواده را به بیش از 65 سال برساند. این نسل هم به مانند پیشینیان خود در تریم GT از پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تنفس طبیعی 5 لیتری بهره می‌برد که اکنون به لطف هواکش‌های بزرگ‌تر می‌تواند بیش از 470 اسب بخار قدرت را تولید کند. البته در مورد قدرت واقعی این پیشرانه، فعلا هیچ خبری منتشر نشده است.

فورد موستانگ 2024

به گفته شرکت سازنده، این عدد بیشترین قدرتی خواهد بود که تا به امروز به صورت فابریک از پیشرانه کایوت دیده‌‎ایم اما بد نیست بدانید که Cayote V8 با قطعات افترمارکت و سیستم تویین توربو شارژر می‌تواند تا 1000 اسب بخار را هم تولید کند. به هر حال مشتریانی که به سراغ فورد موستانگ GT مدل 2024 می‌روند می‌توانند بین گیربکس دستی 6 سرعته یا اتوماتیک 10 سرعته دو کلاچه، یکی را انتخاب کنند.

فورد موستانگ 2024

اما اگر سبک رانندگی شما آرام است ولی همزمان دوست دارید که به حفظ محیط زیست کمک کنید و آخرین نسل از موستانگ را هم در گاراژ منزل خود داشته باشید، باید به سراغ تریم اکو بوست بروید. فورد موستانگ اکوبوست مدل 2024 از یک پیشرانه چهار سیلندر خطی توربو شارژ 2.3 لیتری بهره می‌برد که جزو خانواده‌ی پیشرانه‌های EcoBoost فورد به حساب می‌آید. این پیشرانه که از نوع DOHC به حساب می‌آید می‌تواند حداقل 350 اسب بخار قدرت و 475 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

فورد موستانگ 2024

فورد ماستانگ Dark Horse مدل 2024

تاج پادشاهی این خانواده هم به فورد موستانگ دارک هورس (Dark Horse) تعلق می‌گیرد که قرار است با بالاترین ستاپ پاور یونیت، عددی بالاتر از 550 اسب بخار را تحویل دهد (فراموش نکنید که با یک موتور تنفس طبیعی طرف هستیم). این نسخه به تجهیزات درگ مانند هواکش مسابقه‌‎ای، دیفرانسیل لغزش محدود تورسن با کنترل الکتریکی، اسپویلر بزرگ‌تر، رنگ آبی اختصاصی با نام «آبی امبر» و دیسک‌های ترمز هوا خنک برمبو با کالیپر ترمز آبی رنگ مجهز شده است. همچنین سیستم چراغ‌های این نسخه هم با طراحی دودی خود، حسابی ترسناک‌تر شده‌اند.

فورد موستانگ 2024

به علاوه بد نیست اشاره کنیم که فورد موستانگ Dark Horse S مدل 2024 هم در راه است که این نسخه به طور اختصاصی برای پیست‌های رانندگی طراحی شده، اما خریداران می‌توانند فورد موستانگ دارک هوس اس مدل 2024 را به خیابان‌ها هم ببرند. تغییرات این نسخ شامل صندلی‌های مسابقه‌ای و کابین گیج رول، سیستم اطفا حریق، سیستم تعلیق اسپرت با فرمان فوق العاده حساس به سرعت و مواردی از این دست خواهند بود و این نسخه قرار است گواهینامه IFA (سازمان بین المللی اتومبیل رانی) را هم دریافت کند.

طراحی ظاهری فورد موستانگ 2024 هم دقیقا اصالت این ماسل کار آمریکایی را فریاد می‌زند. سقف فست بک در کنار رینگ‌های 19 اینچی 10 پره و کاپوت کشیده و چراغ‌های جدید با طرح ال ای دی 3 گانه در کنار اسپویلر آیرودینامیکی که به صفحات کناری (end plate) مجهز شده و یک دیفیوزر بزرگ که میزبان سیستم اگزوز چهار کاناله است، مهم‌ترین تغییرات ظاهری فورد موستانگ 2024  را تشکیل می‌دهند. البته بعضی از این قطعات در نسخه‌های اکوبوست دیده نمی‌شوند و فقط به نسخه GT و دارک هورس تعلق دارند.

ماشین Ford Mustang 2024

تا اینجای کار همه چیز تقریبا بی‌نقص و زیبا جلوه می‌کند تا زمانی که به کابین فورد موستانگ 2024 می‌رسیم. جدا از اینکه در اتاق فورد ماستانگ مدل 2024 هیچ عقربه آنالوگی به چشم نمی‌آیند، باید بگوییم که سیستم نمایشگر دوال اسکرین هم در بدترین شکل خود طراحی شده. در این قسمت با دو نمایشگر دیجیتال دوال اسکرین 13.2 و 12.4 اینچی طرف هستیم که به سیستم سینک 4 و MyColor هم مجهز شده‌اند. خوشبختانه طراحی اهرم دنده در نسخه گیربکس دستی و زاویه داشبورد به سمت صندلی راننده، هنوز کمی از حس و حال اسپرت بودن را در شما زنده می‌کنند اما غربیلک فرمان و ارگونومی داشبورد، اصلا تعریفی ندارند.

قیمت فورد Mustang جدید

فورد موستانگ 2024

در حال حاضر حتی اعداد مربوط به قدرت پیشرانه‌ها هم به صورت رسمی تایید نشده‌اند پس نمی‌توانیم در مورد قیمت این خودرو نظر قطعی بدهیم اما طبق حدس و گمان‌های رسانه‌های معتبر، قیمت نسخه پایه یا همان استاندارد فورد موستانگ 2024 از 30 هزار دلار شروع خواهد شد.

فورد موستانگ 2024

به هر حال این خودرو اسپرت آمریکایی با تمام زشتی و زیبایی‌های خود، احتمالا آخرین نسل از فورد موستانگ 8 سیلندر را به نمایش می‌گذارد و به احتمال بسیار زیاد، مدل 2025 با پیشرانه 6 سیلندر هیبریدی و نسخه‌ برقی روانه بازار خواهد شد. در انتهای کار هم بد نیست تا به سراغ یکی دیگر از ویدیوهای این خودرو عضلانی آمریکایی برویم تا طراحی ظاهری آن را بهتر از قبل ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*