شاسی بلند BMW Alpina XB7

بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 ؛ شاسی بلند باشکوه و گران قیمت آلمانی + عکس و فیلم

بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 یک شاسی بلند مجلل آلمانی با قیمت 146 هزار دلار است که قدرت زیاد و چهره زیبای آن، شما را مدهوش می‌کند. پس پیش به سوی BMW Alpina XB7 2023 !

شرکت آلپینا یک برند خصوصی خودروسازی و تیونینگ ماشین است که بیشتر به خاطر اسپرت کردن خودروهای بی ام و شناخته می‌شود (با شرکت آلپین در مسابقات فرمول یک اشتباه نگیرید). این شرکت در آخرین شاهکار خود به سراغ شاسی بلند غول پیکر آلمانی‌ها رفته است تا ذات واقعی این SUV را به همه نشان دهد. در ادامه با مشخصات فنی ، چهره زیبا و کابین حیرت انگیز شاسی بلند بی ام و Alpina XB7 مدل 2023 همراه خواهیم بود اما قبل از هر چیزی با ما همراه باشید تا در یک ویدیو کامل و جذاب، نقطه به نقطه این الهه زیبایی آلمانی را زیر نظر بگیریم.

معرفی بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023

این محصول همانطور که از نامش پیداست بر اساس شاسی بلند بی ام و ایکس7 M60i طراحی و ساخته شده است و به نوعی یکی از تریم‌های جدید آن به حساب می‌آید. در زیر کاپوت، میزبان یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ با ظرفیت 4.4 لیتر هستیم که در کنار سیستم مایلد هیبرید 48 ولت اکنون می‌تواند بیش از 630 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را راهی تمام چرخ‌ها کند.

ام و آلپینا XB7 مدل 2023

بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 در برابر مدل معمولی خود یعنی ایکس هفت M60i اکنون 100 اسب بخار قدرت و 60 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد و به لطف همین تغییرات کوچک می‌تواند در کمتر از 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

فراموش نکنید که وزن این شاسی بلند به بیش از 2.5 تن می‌رسد!

شاسی بلند BMW Alpina XB7

اما پس نقش سیستم مایلد هیبرید یا همان هیبرید خفیف چه می‌شود؟ این سیستم در زمان استارت به کمک راننده می‌آید و شتاب اولیه خودرو را به طرز وحشتناکی بیشتر می‌کند. همچنین می‌دانیم که سیستم مایلد هیبرید با سامانه ترمزهای احیا شونده هماهنگ شده است، پس سرعت ترمز گرفتن بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 هم نسبت به مدل معمولی بهبود یافته. در ادامه به سیستم دیفرانسیل عقب لغزش محدود با کنترل الکتریکی می‌رسیم و سامانه‌ی فرمان پذیری چرخ‌های عقب هم یکی دیگر از خصوصیات شاخص آن به حساب می‌آیند.

تغییرات ظاهری BMW Alpina XB7 2023

تیونینگ کردن پیشرانه تقریبا کار ساده‌ای است اما هنر اصلی آلپینا در ظاهر محصولات آن‌ها رخ نمایی می‌کند. در همین راستا باید بگوییم که شاسی بلند بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 به رینگ‌های غول پیکر 23 اینچی با طرح 20 پره مجهز شده است و ابعاد این رینگ‌ها در نسخه معمولی به 21 اینچ محدود شده بودند. در ادامه به جلو پنجره جدید می‌رسیم که با طرح آبشاری و سیستم نورپردازی جدید خود در شب‌ها مانند یک الماس می‌درخشد و نگاه همه را جلب می‌کند.

ام و آلپینا XB7 مدل 2023

کابین خودرو هم حسابی تغییر کرده و در همان بدو ورود با چرم با کیفیت و مرغوب لاوالینا رو به رو خواهید شد. همچنین تزئینات چوبی واقعی، اهرم دنده و کنترل چرخان با طرح کریستالی و سیستم عامل اختصاصی iDrive Alpina هم از دیگر تغییرات کابین بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 به حساب می‌آیند.

ام و آلپینا XB7 مدل 2023

در انتهای کار به قیمت بی ام و Alpina XB7 مدل 2023 می‌رسیم و باید بگوییم که هر چند این شاسی بلند شاید چیزی بیشتر از یک نسخه اسپرت با تجهیزات لوکس نباشد اما قیمت آن اصلا چنین نظری ندارد! طبق گزارش رسمی سازنده، قیمت بی ام و آلپینا XB7 مدل 2023 در حدود 145.9 هزار دلار است و گفته می‌شود که احتمالا از ابتدای سال جاری میلادی به خیابان‌ها قدم بگذارد.

ام و آلپینا XB7 مدل 2023

به علاوه بد نیست بدانید که بی ام و X7 M60i مدل 2023 در حال حاضر با قیمت 100 تا 106 هزار دلار در نمایندگی‌های BMW در سراسر جهان قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*