پارچه داکرون

فروش پارچه داکرون مشکی در محرم افزایش یافت

در ماه محرم استفاده از لباس و پارچه‌های مشکی رواج زیادی دارد و وقتی هوا گرم باشد پارچه داکرون مشکی انتخاب مناسبی است.

امروزه پارچه‌ها در انواع مختلفی با سطح کیفی‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانیم به پارچه داکرون بنفش مشکی سفید اشاره کنیم. این پارچه‌ها توانستند در منسوجات بسیار کاربردی و متناسب با نیاز هر فرد پدید آیند و از طریق این سایت نیز به دسترسی مناسبی دست پیدا کنند که قیمت مناسبی را دارا باشد و در عین حال بتواند کیفیت خوبی داشته باشد.

این پارچه‌ها علاوه بر این که در لباس‌ها نقش بسیار مهم و اساسی‌ای دارند تواسنته‌اند دارای زیبایی خاصی باشند و نظر همگان را به خود جلب کنند. به علت زیبایی خاصی که این محصول دارد توانسته تقاضا را برای خود بسیار افزایش دهد و افراد از این محصول نیز بسیار استقبال داشته باشند.

از این جنس پارچه برای روکش کردن مبلمان اداری منزل نیز استفاده می‌شود. به علت این که در هنگام روکش کردن مبلمان‌ها از محصولاتی استفاده می‌شود که دارای کیفیت زیادی می‌باشند و در عین حال می‌توانند در مواردی مانند شستشوهای متعدد نیز دوام داشته باشند و از بین نروند. پارچه داکرون از جمله این محصولات می‌باشد که دارای مقاومت بالایی است و با توجه به کیفیتی که دارد توانسته در مبلمان‌ها به کار گرفته شود و طول عمر زیادی را دارا باشد.

شما دوستان و همراهان گرامی می‌توانید برای تهیه‌ی این محصولات به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و پس از دریافت اطلاعات و آگاه شدن از قیمت‌های این دسته از محصولات، پارچه‌ی مورد نظر خود را در رنگ‌بندی‌های مختلف سفارش داده و درب منزل از ما تحویل بگیرید. فقط کافیست فرم موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما در کمترین زمان باشید.

پارچه داکرون مشکی

پارچه‌ها در انواع مختلفی از اجناس وجود دارند که می‌توانیم با به‌کارگیری از روش‌های متعدد به بهترین نوع این محصول یعنی پارچه داکرون بنفش اشاره کنیم. این پارچه با رنگ بسیار شاد و مناسبی که دارد می‌تواند یکی از بهترین جنس‌های پارچه برای بسیاری از لباس‌ها مثل لباس فرمالیته عروس باشد و شما بتوانید این محصول را با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل خریداری کنید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

الیاف‌هایی که در این پارچه استفاده شده در عین این که بسیار خنک و عالی هستند در هنگام نشستن و بعد از شستشو با مواد شوینده نانو چروک نمی‌شوند و کیفیت اصلی خود را حفظ می‌کنند؛ زیرا در این پارچه‌ها الیاف‌هایی استفاده شده که می‌تواند تا میزان زیادی چروک شدن این البسه را کاهش دهد.

پارچه داکرون

تمامی مواردی که برای شما در مورد کاربرد و خصوصیات خوب این پارچه نام می‌بریم گوشه‌ای از صفات خوب این محصول می‌باشد؛ علاوه بر آن پارچه داکرون مشکی می‌تواند از دیگر محصولاتی باشد که برای شما از تمامی جوانب عالی بوده و همچنین کارایی‌های خوبی دارد.

این پارچه‌ها در صورت استفاده نشدن در جای مرطوب کپک نمی‌زنند و می‌توانید از آنها در مدت زمان زیادی استفاده داشته باشید.

ما به علت تمامی مواردی که پیش‌تر به آن پرداختیم از این پارچه در تولید بیشتر محصولات می‌توانیم استفاده کنیم و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری کنید.

فروش پارچه داکرون

اگر بخواهیم پارچه داکرون را با یک پارچه‌ی دیگر مثلا پارچه‌ی تریلن مقایسه کنیم باید بگوییم که مواد به کار رفته در هر دوی آنها تقریبا مشترک است هم در پارچه‌ی داکرون و هم در پارچه‌ی تریلن، پلی اتیلن ترفتالات به کار رفته است. بنابراین هر دوی آنها تقریبا کاربرد شبیه به همی دارند و از هر دوی آنها در تولید پوشاک و انواع کالای خواب استفاده می‌شود. شاید تنها تفاوتی که می‌شود از آن نام ببریم این باشد که داکرون برای یک شرکت آمریکایی دوپونت است، ولی تریلن برای یک شرکت بریتانیایی است. پس فقط شرکت‌ها و کمپانی‌های آنها با هم متفاوت است.

به خاطر بسیار خنک و سبک بودنش در دوخت انواع پیراهن به کار می‌رود و در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • لباس‌های بیمارستانی
  • شومیز
  • فرم مدارس و اداره ها
  • در تولید انواع کارهای پوشاک

پارچه داکرون

به دلیل همه‌ی ویژگی‌ها و خصوصیاتی که در بالا درمورد پارچه داکرون گفته شد فروش پارچه داکرون بسیار بالا است و به ‌شدت در تولید پوشاک و قسمت‌های دیگر کاربرد دارد؛ مثلاً از این پروژه در تولیداتی مثل روکش مبلمان منازل و اداره‌‌ها، تولید کالاهای خواب مثل تولید بالشت، تشک و همچنین بالشتک‌های صندلی، تولید پوشاک زنانه و مردانه مثل شومیز پیراهن‌های مردانه، فرم مدارس و اداره‌‌ها، لباس‌های فرم بیمارستانی و به ‌طور کلی در انواع کارهای پوشاک کاربرد دارند. علاوه‌ بر این از پارچه‌ی حریر داکرون به خاطر زیبایی که دارد علاوه‌ بر کارهای تزئینی در تولید مانتو و پرده‌‌های مجلسی هم کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به هوای بسیار گرم در ایران مخصوصا فصل‌های تابستان و بهار و خنکی این پارچه بهترین انتخاب برای تولید لباس‌های فصول گرم است.

شما هم اگر به دنبال پارچه‌ای هستید که همه پسند باشد و علاوه بر این که کیفیت بالایی داشته باشد و زیبایی خاصی به شما و منزلتان بدهد می‌توانید از این پارچه جذاب و پر طرفدار و البته قیمت مناسب استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*