تشخیص چهره پیکسل ۷

سرانجام سیستم تشخیص چهره با سری پیکسل ۷ به گوشی‌های گوگل آمد

گوگل سرانجام قابلیت تشخیص چهره را با سری پیکسل ۷ به گوشی‌های خودش آورد. ظاهراً ویژگی Face Unlock به پیکسل ۶ پرو نیز اضافه خواهد شد.

گوگل در طول برگزاری کنفرانس Made by Google، اعلام کرد که گوشی‌های سری پیکسل ۷ به سیستم تشخیص چهره مجهز هستند. البته در این مراسم گفته شده که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی‌ها سریع‌تر و امن‌تر از تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی است. گوگل همچنین گفت که این ویژگی‌های جدید را به گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل هم خواهد برد. بنابراین کاربرانی که پیکسل ۶ پرو را خریده‌اند نیز می‌توانند امیدوار باشند این ویژگی با یک بروزرسانی نرم افزاری برایشان ارسال شود.

تشخیص چهره پیکسل ۷

قابلیت Face Unlock پیکسل‌های جدید از دوربین سلفی گوشی برای باز کردن قفل صفحه استفاده می‌کند. سال گذشته گفته می‌شد گوشی پیکسل ۶ پرو با این قابلیت عرضه خواهد شد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. از آن زمان شایعات زیادی در مورد این که گوشی پیکسل ۶ پرو با یک بروزرسانی نرم افزاری چنین قابلیتی را دریافت خواهد کرد، شنیده می‌شد.

اسناد موجود در اندروید ۱۳ نشان می‌دهد که این گوشی به زودی قابلیت Face Unlock را دریافت خواهد کرد. خود گوگل نیز در کنفرانس امشب تلویحاً این موضوع را تأیید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*