فولکس واگن جن تراول

خودرو کانسپت عجیب فولکس واگن جن تراول ، به تخت خواب تبدیل می‌شود + ویدیو

خودرو کانسپت عجیب فولکس واگن جن تراول – Volkswagen Gen Travel یک خودرو مفهومی و برقی جدید است که صندلی‌های آن به تخت خواب تبدیل می‌شوند. اما در حال حاضر چه چیزی در مورد آن می‌دانیم؟

خودروهای برقی روز به روز در حال پیشرفته تر شدن هستند. از اضافه شدن قابلیت‌های رانندگی خودکار دقیق‌تر تا باتری‌های بزرگ‌تر و موتورهای الکتریکی قوی‌تر را می‌توانید در این وسایل نقلیه عجیب و مدرن ببینید، اما به نظر می‌‌رسد که آلمانی‌ها به همین موارد بسنده نمی‌کنند و قصد دارند تا نسل بعدی ماشین‌های برقی خودران را به دنیا معرفی کنند. اگه ویدیو داشت.

نگاهی به خودرو کانسپت فولکس واگن جن تراول

اصلی‌ترین ویژگی خودرو کانسپت عجیب فولکس واگن، شاید دو صندلی تخت خواب شو کابین باشند که به سیستم‌های ماساژور، مموری، گرم کن و سردکن، بالشتک‌های هوشمند و هر آنچه که فکرش را کنید، مجهز هستند. از تخت خواب‌ها که بگذریم، به شیشه‌های هوشمند ماشین برقی مفهومی فولکس واگن Gen Travel می‌رسیم که می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز شما، مات یا شفاف شوند. همچنین نورپردازی کابین هم دقیقا با حس و حال شما مطابقت خواهد داشت.

فولکس واگن جن تراول

طبق شایعات شنیده شده، خودرو کانسپت عجیب فولکس واگن از سیستم تعلیق فعال فوق پیشرفته بهره می‌برد که می‌تواند به صورت بلادرنگ، ناهمواری‌های مسیر را تشخیص دهد و خود را با آن‌ها هماهنگ کند. همچنین سیستم باز شدن درب ها هم به گونه‌ای طراحی شده است که سوار و پیاده شدن از این ماشین برقی مفهومی، در آسان‌ترین حالت صورت گیرد.  به علاوه زاویه دید شیشه‌ درب‌ها هم به قدری زیاد است که سرنشینان خودرو حتی در حالت خوابیده هم می‌توانند مناظر اطراف را مشاهده کنند.

ماشین مفهومی VW Gen Travel

متاسفانه فعلا در مورد مشخصات فنی یا قیمت خودرو کانسپت فولکس واگن جن تراول اطلاعاتی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که تمام تنظیمات و قابلیت‌های این خودرو کانسپت الکتریکی، از طریق «سامانه جامع اجرای دستورات صوتی» قابل اجرا هستند و دکمه‌های فیزیکی فقط به دستور العمل‌های ضروری محدود خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*