شاسی بلند رضوانی ونجنس

رضوانی ونجنس ؛ شاهکار تیونر ایرانی برای جنگ های آینده

رضوانی ونجنس – Rezvani Vengeance یک شاسی بلند زرهی است که می‌تواند از دل آتش و گلوله، کاملا سالم بیرون بیاید. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و ویژگی‌های منحصر به فرد در جدیدترین شاهکار رضوانی همراه خواهیم بود.

میلیونرهای زیادی در جهان وجود دارند که با خریدن شاسی بلند هایی مثل تانک رضوانی یا هرکول ، خوشحال خواهند شد و آرزوی دیگری را تصور نمی‌کنند. اگرچه گروه دیگری هم هستند که همیشه بهترین‌ها را می‌خواهند و تیونر ایرانی تبار آلمانی هم اینجاست تا شاهکارهای خود را هرچند با قیمت‌های فضایی به آن‌ها بفروشد. پس همراه گجت نیوز باشید تا به سراغ زیر و بم این غول بی شاخ و دم برویم. قبل از رسیدن به بحث های فنی، بد نیست اشاره کنیم که عبارت Vengeance به معنای انتقام است.

معرفی رضوانی Vengeance

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

در همین ابتدای کار باید بگوییم که این شاسی بلند سایز بزرگ، یک خودرو جدید به حساب نمی‌آید و در زیر پوسته‌ی ضخیم آن، هنوز می‌توانید نشانه‌هایی از کادیلاک اسکالید وی (Escalade V) را بیابید. از تجهیزات ضد گلوله تا آپشن‌های لاکچری و موتورها یا بهتر بگوییم هیولاهای V8 را می‌توانید در جدیدترین اثر هنری رضوانی پیدا کنید اما به چه قیمتی؟

مشخصات فنی و قیمت رضوانی ونجنس

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

اگر به سراغ نسخه استاندارد این شاسی بلند غول پیکر بروید، باید تقریبا 250 هزار دلار را پرداخت کنید اما اگر قصد دارید تا دست پخت رضوانی را با گوشت و استخوان خود حس کنید، باید حسابی دست و دلباز باشید؛ چرا که قیمت رضوانی Vengeance در نسخه فول آپشن به بیش از 630 هزار دلار می‌رسد. بد نیست بدانید که با این مقدار پول، می‌توانید یک فراری SF90 اسپایدر تیونینگ شده یا دو عدد رولز رویس فانتوم مدل 2022 را بخرید!

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

شاسی بلند رضوانی ونجنس در نسخه فول آپشن خود، یک خودرو ضد گلوله با استاندارد محافظت EMP را در کنار ماسک‌های ضد گاز اشک آور به همراه کپسول اکسیژن و شیشه های ضد گلوله را به شما هدیه می‌دهد. همچنین دستگیره‌های درب این نسخه به سیستم شوک الکتریکی هم مجهز شده تا هیچ وقت کار شما به اداره پلیس و گزارش سرقت خودرو نکشد. بد نیست بدانید که خودروهای ضد گلوله با استاندارد EMP می‌توانند حتی در برابر سلاح‌های نیمه اتوماتیک هم طاقت بیاورند.

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

این تجهیزات را در کنار سیستم لاستیک‌های ضد پنچری با قابلیت حرکت بر روی رینگ، سامانه ارتباطی نظامی، سیستم پرتاب نارنجک‌های دودزا، سیستم تعلیق پیشرفته (برای تحمل وزن بالای خودرو)، پروژکتورهای آفرودی و دوربین دید در شب قرار دهید تا متوجه شوید که چرا رضوانی Vengeance می‌تواند از میدان جنگ‌ هم به سلامت بیرون بیاید.

شاسی بلند رضوانی ونجنس

در انتهای نمایشگاه تجهیزات نظامی رضوانی به سینی کف خودرو می‌رسیم که می‌تواند حتی در برابر مین‌های زمینی هم مقاومت کند. جالب است بدانید که پکیج ضد گلوله در رضوانی ونجنس به تنهایی، تقریبا 125 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

شاسی بلند رضوانی ونجنس

قدرت این تریم از یک موتور 8 سیلندر خورجینی سوپر شارژر با حجم 6.2 لیتر نشات می‌گیرد که 685 اسب بخار قدرت و 885 نیوتن متر گشتاور را راهی هر چهار چرخ می‌کند. این پیشرانه، دقیقا همان موتور کادیلاک اسکالید وی است که کارگاه تیونینگ رضوانی با صرف 125 هزار دلار هزینه، آن را به یک هیولای جدید تبدیل کرده است. البته هنوز می‌توانید سیستم اگزوز اکتیو اسپرت چهار کاناله را هم به صورت جداگانه سفارش دهید که این کار، تقریبا 4500 دلار هزینه دارد.

شاسی بلند رضوانی ونجنس

اگر به سراغ‌ تریم‌های دیگر بروید، باید بین موتورهایی مثل پیشرانه 3 لیتری دیزل دورامکس (Duramax) و موتور V8 تنفس طبیعی 6.2 لیتری، یکی را انتخاب کنید.

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

در داخل کابین هم واقعا چیزی جز شاهکار و یک اتاق بدون نقص را نمی‌بینیم. تمام صندلی‌ها به سیستم‌های ماساژ، گرم کن و سردکن و مموری صندلی مجهز شده‌اند. همچنین باید گفت که رضوانی ونجنس در نسخه استاندارد خود، یک شاسی بلند 7 نفره است که با پرداخت 1500 دلار، می‌تواند آن را به یک قصر ضد گلوله‌ی 8 نفره تبدیل کنید. سقف کهکشانی هم جزو همین آپشن به حساب می‌آید.

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

اگر شما هم از دیوانه‌های سلاح و تفنگ هستید، می‌توانید هارد کیس تفنگ رضوانی را که به صورت اختصاصی برای این خودرو طراحی شده است، تهیه کند؛ آن هم فقط با قیمت 4500 دلار. گاو صندوقِ کنسول وسط هم 1500 دلار دیگر را روی دست شما می‌گذارد البته از آن جایی که این گاو صندوق با حسگر اثر انگشت باز می‌شود، شاید واقعا لیاقت این هزینه را داشته باشد. 2500 دلار دیگر را هم پرداخت کنید تا سیستم صفحه‌های خورشیدی را در رضوانی Vengeance داشته باشید و با خیال راحت به دل کوه و صحرا بزنید.

ماشین ضد گلوله Rezvani Vengeance

تا حرف از آفرود شد، بد نیست به وینچ 5.5 تنی آپشنال و ال ای دی بار آفرودی هم اشاره کنیم که کل این پکیج روی هم با قیمت 7250 دلار هزینه خواهند داشت. پکیج هوی دیوتی هم حسابی می‌تواند در سفرهای طبیعت گردی، به شما کمک کند چرا که می‌تواند به راحتی، خودروها و اجسام 3.5 تنی را بدون کمک گرفتن از وینچ، جا به جا کند و حرکت دهد.

شاسی بلند رضوانی ونجنس

حتی استراحتگاه های سر هم با امضای معروف رضوانی طراحی شده‌اند اما اگر دوست دارید تا شاسی بلند رضوانی ونجنس شما به آن‌ها مزین شوند باید 1500 دلار پرداخت کنید! چراغ های ولکام لایت هم اصلا ارزان نیستند و برای نصب آن‌ها باید 2 هزار دلار پول بدهید؛ چیزی که در کشور ما با پرداخت 500 هزار تومان انجام می‌شود!

شاسی بلند رضوانی ونجنس

به گفته شرکت سازنده، خودرو غول پیکر رضوانی ونجنس قرار است در 6 رنگ جذاب به بازار بیاید اما اگر از طرفداران خودروهای ارتشی و نظامی با طرح چریکی هستید، شاید بد نباشد که 7500 دلار پرداخت کنید و رضوانی Vengeance را با این طرح‌های چریکی و به اصطلاح استتاری داشته باشید.

شاید خیلی از ما پول خرید شاسی بلند رضوانی ونجنس را نداشته باشید اما شما می‌توانید از طریق این لینک، این خودرو را شخصی سازی کنید و قیمت نهایی آن را بدست آورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ماشین جالبیه، اما نمای جلو پنجره و طراحی داخلیش باعث میشه آدم فکر کنه این یک کادیلاک اسکالید دفرمه شده بیش نیست.
    کمی سطح تغییرات اینجا بالا میرفت قطعا ماشین جدیدی میشد