ماشین الکتریکی Renault 4Ever Consept

رنو 4 تروفی مدل 2023 معرفی شد؛ برقی و مدرن+ ویدیو

رنو 4 تروفی مدل 2023 یک خودرو برقی و مفهومی برای مقاصد آفرودی است که با ظاهر عجیب خود، شاید حتی یک اثر هنری هم به حساب بیاید. پس پیش به سوی Renault 4Ever Trophy Concept !

شرکت رنو هیچ وقت به خاطر طراحی خودروهای زیبا و جذاب، مورد ستایش قرار نگرفته است اما به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا با تلفیق هنر و تکنولوژی، یک یادبود جذاب را خلق کنند. نمادی از جنس 8 میلیون خودرو! در ادامه به سراغ زیر و بم خودرو کانسپت رنو 4 مدل 2023 خواهیم رفت اما قبل از پرداختن به مسائل فنی، پیشنهاد می‌کنیم تا ویدیو رونمایی از این خودرو الکتریکی را تماشا کنید (اگر از افزونه های مرورگر یا نرم افزار تغییر آی پی استفاده می‌کنید، شاید ویدیو برای شما نشان داده نشود).

نگاهی به رنو 4 تروفی مدل 2023

بعد از تبدیل خودرو خاطره انگیز فرانسوی ها به یک هاچ بک جذاب برقی و خاص و خلق یک اثر هنری به نام رنو 5 الکتریکی ، اکنون نوبت به یک شاهکار دیگر رسیده تا قدرت رنو را علاوه بر جاده و خیابان، در دل کوه و صحرا هم به نمایش بگذارد. اجازه دهید در ابتدای کار به سراغ تاریخ رنو 4 برویم. این خودرو در بین سال‌های 1961 تا 1992 با تیراژ 8 میلیون نسخه به خیابان‌های سراسر جهان آمد و اکنون نسخه‌ی مدرن آن قصد دارد تا شکوه پیشینیان خود را به تصویر بکشد.

رنو 4 تروفی مدل 2023

رنو 4Ever Trophy مدل 2023 با همان رنو 4Eever (رنو برای همیشه) یک شاسی بلند الکتریکی است که در قامت یک ماشین کانسپت به نمایشگاه خودرو پاریس قدم گذاشته. تروفی به معنای جایزه و جام است و اگر کمی دقت کنید، کلمه “EV” را هم در دل نام گذاری آن خواهید یافت که نشان از تمام برقی بودن این خودرو دارد. اما چرا مقاصد آفرودی؟

رنو 4 تروفی مدل 2023

اگر شما هم از خوره‌های آفرود باشید، حتما با موضوع «کم و زیاد کردن باد لاستیک‌ها در شرایط مختلف» سروکار داشته‌اید. اما رنو 4 تروفی مدل 2023 اصلا این مشکل را ندارد چرا که هر کدام از لاستیک‌های 30 اینچی آن به سیستم کمپرسور داخلی مجهز شده‌اند تا بسته به شرایط مسیر، میزان فشار باد تایرها را تغییر دهند. همچنین رینگ‌های 19 اینچی افرودی هم همراه شما خواهند بود.

ماشین الکتریکی Renault 4Ever Consept

تا صحبت از آفرود شد، بد نیست بگوییم که کیت ارتفاع رنو 4 تروفی مدل 2023 هم از پس موانع سخت به خوبی بر خواهد آمد چرا که ارتفاع آن از سطح زمین به 204 میلی متر می‌رسد. البته از آن جایی که باتریِ ماشین‌های برقی در کف شاسی قرار می‌گیرد، همیشه یک نگرانی بزرگ باقی خواهد ماند؛ برخورد باتری‌ها با کف زمین و خطر آتش سوزی یا انفجار!

اما رشاسی بلند الکتریکی رنو 4 Trophy مدل 2023 به لطف سینی منعطف و تقویت شده، به خوبی می‌تواند از پس هر ضربه‌ای بربیاید. سقف کربنی، نوارهای زیبای بنفش و لاستیک زاپاس سقفی هم در کنار آینه‌های بغل دوربین دار، رنو 4Ever Trophy مدل 2023 را به یک خودرو بی همتا و منحصر به فرد تبدیل می‌کنند. بیل تمام فولادی را هم فراموش نکنید! آیا شما می‌توانید یک ماشین تمام برقی آفرودی با لاستیک یدکی و آینه‌های مدرن با طراحی فضایی را نام ببرید؟

در ادامه به سراغ مشخصات فنی و قابلیت‌های رنو 4 تروفی مدل 2023 خواهیم پرداخت. متاسفانه فعلا در مورد قدرت یا گشتاور و ظرفیت باتری‌ها، هیچ عددی منتشر نشده است اما این موارد برای ما اهمیتی ندارند چرا که ما اطلاعات خودمان را داریم.

رنو 4 تروفی مدل 2023

گفته می‌شود که شاسی بلند مفهومی رنو 4 تروفی مدل 2023 بر اساس پلتفرم CMF-BEV طراحی و ساخته شده است. یعنی دقیقا همان چیزی که آن را در رنو 5 برقی خواهیم دید. این پلتفرم که یکی از محصولات مشترک نیسان و رنو به حساب می‌آید، می‌تواند از یک یا دو موتور الکتریکی پشتیبانی کند.

گل سرسبد این پلتفرم، سیستم حرکت e-4ORCE نیسان است که یکی از بهترین، قابل اعتمادترین، دقیق‌ترین و نرم‌ترین سامانه‌های حرکت 4WD را به خودرو اهدا می‌کند.

رنو 4 تروفی مدل 2023

به علاوه باید بگوییم که پلتفرم CMF-BEV قادر است تا باتری‌هایی به ظرفیت 60 تا 90 کیلو وات ساعت را در خود جای دهد. گفتنی است که باتری‌های 60 کیلو وات ساعتی در رنو 5 برقی مدل 2023 در هر بار شارژ تقریبا می‌توانستند 450 کیلومتر دوام بیاورند (طبق تست‌های WLTP).

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*