تبلیغ جدید سامسونگ

تبلیغ جدید سامسونگ ، باز هم اپل را مسخره می‌کند + ویدیو

تبلیغ جدید سامسونگ برای چندمین بار، ضعف گوشی های اپل را هدف قرار داده است که در ادامه به تماشای آن می‌نشینیم. اما این تبلیغات های ویدیویی Samsung واقعا حقیقت را بیان می‌کنند؟

کری خوانی سامسونگ برای اپل، همچنان ادامه دارد و کره‌ای‌ها در آخرین تبلیغات ویدیویی خود، باز هم به سراغ نقطه ضعف‌های اپل رفته‌اند تا پر فروش‌ترین برند گوشی در کشور آمریکا را کمی اذیت کنند.

تبلیغ جدید سامسونگ و کری خوانی برای اپل!

این ویدیو هم به مانند تبلیغات های قبلی سامسونگ که در راستای ضعیف و بی خلاقیت نشان دادن اپل ساخته شده بودند، باز هم دو مورد از نقطه قوت‌های پرچمداران سامسونگ در مقابل اپل را به رخ می‌کشد؛ تاشو بودن و دوربین جذاب! البته سامسونگ در تبلیغات‌های قبلی، مستقیما به گوشی‌های iPhone اشاره نکرده بود اما در این ویدیو، به صراحت می‌توانید آیفون‌های 14 را در دست افرادی که در پایین دیوار هستند مشاهده کنید.

تبلیغ جدید سامسونگ

گلکسی زد فلیپ و زد فولد 4 با طراحی جذاب، دوربین قابل قبول و پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، قدرت و خلاقیت سامسونگ را به تصویر کشیده‌اند و گوشی‌های گلکسی S22 هم تعریف کره‌ای‌ها از یک پرچمدار را به خوبی نشان داده‌اند. البته خانواده آیفون 14 بدون هیچ حرف و حدیثی در صدر تمام تست‌ها قرار دارد اما این برند آمریکایی، هنوز در زمینه گوشی‌های تاشو، هیچ کاری نکرده است!

مسخره کردن اپل توسط سامسونگ - اولین گوشی تاشو آیفون

هرچند که گفته می‌شود اولین گوشی تاشو اپل قرار است تا اواسط سال 2024 یا اوایل 2025 رونمایی شود اما تا این لحظه، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی و تاریخ رسمی معرفی در دست ما نیست.

تبلیغ جدید سامسونگ

به تبلیغ جدید سامسونگ و مسخره کردن اپل باز گردیم. شاید گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 شما را هیجان زده کند و دوربین گلکسی S22 Ultra هم لحظات زیبایی را برای شما ثبت کند اما واقعا این گوشی‌ها در برابر غولی مثل آیفون 14 پرومکس شانسی برای رقابت دارند؟ دوربین آیفون 14 Pro Max با قابلیت‌هایی مثل فیلم برداری در حالت اکشن مود و 48 مگاپیکسلی بودن، حسابی کار S22 ultra را سخت کرده است.

همچنین ویژگی‌هایی مثل ارتباط اضطراری از طریق ماهواره، هیولایی به نام پردازنده A16 و سیستم عامل iOS 16، مواردی هستند که سامسونگ هیچ وقت برای مقایسه محصولات خود، به سراغ آن‌ها نمی‌رود و دلیل این موضوع هم تا حدودی روشن است!

پرچمدار Samsung در برابر آیفون 14 پرو مکس

شما با تبلیغات‌های یک طرفه‌ی سامسونگ موافق هستید؟ از بین گلکسی S22 اولترا و آیفون 14 پرو مکس کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ آیا اولین گوشی تاشو آیفون می‌تواند گوی رقابت را از هواوی و سامسونگ برباید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه