چری تیگو 7 پلاس جدید

چری تیگو 7 پلاس جدید با طراحی متفاوت معرفی شد + عکس و مشخصات فنی

چری تیگو 7 پلاس جدید با طراحی به روز شده و متفاوت با نسل قبل رونمایی شد. مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این کراس اوور را در ادامه ببینید.

چینی‌ها تقریباً در هر صنعتی که فکرش را بکنید در حال پیشرفت و توسعه هستند و نیروی کار موجود در این کشور پرجمعیت تخصص و مهارت کافی برای حوزه‌های مختلف دارند. صنعت خودروسازی چینی‌ها توسعه و تحولی انفجاری داشت و هم اکنون یکی از پرکارترین کشورهای جهان محسوب می‌شود؛ هر چند که از نظر کیفیت به کشورهای اروپایی و آمریکایی نمی‌رسند.

مشخصات کلی چری تیگو 7 پلاس جدید

چری تیگو 7 پلاس جدید

خودروهای محبوب این روزهای بازار چین، کراس اوورها و شاسی بلندهای لوکسی هستند که مشتریان بسیاری به خود جذب می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین کراس اوورهای این کشور، چری تیگو 7 پلاس جدید است که به تازگی و پس از مدت‌ها انتظار رونمایی شده است.

قیمت این محصول در بازار چین بین 13 هزار و 800 تا 16 هزار و 900 دلار است که به پول ما تقریباً 497 الی 604 میلیون تومان می‌شود. این خودرو داری ظرفیت 5 نفره است و نخستین باری که وجود و حضور آن تأیید شد، سپتامبر سال گذشته بود. به طور کلی تیگو 7 پلاس حد وسطی برای تیگو 7 و تیگو 8 است.

چری تیگو 7 پلاس جدید

از جمله تغییرات این خودروی شاسی بلند می‌توان به طراحی ظاهری متفاوت در نمای بیرونی و داخل کابین اشاره کرد. ابعاد تیگو 7 پلاس به ترتیب دارای طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری 4500 میلی‌متر، 1862 میلی‌متر، 1695 میلی‌متر و 2670 میلی‌متر است. طول و فاصله محوری نسبت به نسل قبل از فیس لیفت تغییری نکرده، اما در عرض شاهد 20 میلی‌متر افزایش هستیم و همچنین از ارتفاع نزدیک به 50 میلی‌متر کاسته شده است.

یک‌سری تغییرات دیگر در نمای بیرونی تیگو 7 پلاس به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی پنج پره، ستون D سیاه شده برای ایجاد جلوه سقف معلق و گلگیرهای جلو و عقب عریض اشاره کرد. در قسمت جلو پنجره شاهد تعبیه نوارهای کرومی زیبایی هستیم که در مرکز آن لوگوی کمپانی چری جا خوش کرده است.

چری تیگو 7 پلاس جدید

از جمله عواملی که حس اسپرت بودن به مشتریان می‌دهد می‌توان به چراغ‌های جذاب و لوله‌های اگزوز اشاره کرد؛ چرا که هر دو با روکش کرومی پوشانده شده‌اند. همچنین سقف مجهز به اسپویلر و چراغ‌های ترمز شده است. اما به داخل کابین تیگو 7 پلاس می‌رویم تا ببینیم شرکت قدیمی و مطرح چری چه چیزی برای عرضه دارد.

اولین و مهم‌ترین تفاوت بین کابین این شاسی بلند با مدل‌های قبلی، ترکیب رنگی است که شاهد آن خواهیم بود. رنگ قرمز و مشکی ماگنولیا، کنسول مرکزی مزین به نوار کرومی زیبا و روکش درها و پشتی سر دست به دست هم می‌دهند تا مشتری رضایتش جلب شود.

تعبیه دو نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی و همچنین صفحه ابزار متصل به صفحه مرکزی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این خودرو خواهد بود. فرمان به شکل D است و سیستم اطلاعات و سرگرمی از سیستم عامل Chery’s Lion 5.0 پشتیبانی می‌کند.

چری تیگو 7 پلاس جدید

مشخصات فنی چری Tiggo 7 Plus

زیر کاپوت کراس اوور جدید چری یک پیشرانه 1.6 لیتری قرار دارد که می‌تواند حداکثر قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. از جمله تجهیزات فنی که تیگو 7 پلاس دارد می‌توان به سیستم کمک رانندگی L2+ با سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

نمایشگر هدآپ شیشه جلو، عملکرد مه‌زدایی خودکار، سانروف پانوراما 1.1 متر مربعی، سیستم صوتی سفارشی سونی، شش کیسه هوا، سنسورهای کیفیت هوای AQS و سنسورهای PM2.5 از دیگر امکانات این خودرو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*