ثروتمندترین مرد جهان - ماسک

ایلان ماسک جایگاه ثروتمندترین مرد جهان را از دست داد

موسس شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس و مالک فعلی توییتر، ایلان ماسک، جایگاه ثروتمندترین مرد جهان را به یکی از تجار فرانسوی واگذار کرد.

فهرست ثروتمندان جهان تا به امروز تغییرات زیادی داشته و افراد شاخص و برجسته بسیاری به خود دیده است؛ ولی هیچ کدام از آنها در مقام و جایگاه خود ثابت نبوده و روزی از رتبه نخست به جایگاه‌های بعدی رسیده‌اند. به تازگی در لیست ثروتمندان جهان تغییراتی اتفاق افتاده و ایلان ماسک که نفر اول بوده، به جایگاه دوم سقوط کرده است.

ثروتمندترین مرد جهان کیست؟

ثروتمندترین مرد جهان

به گزارش مجله فوربس، کارآفرین برجسته و موسس شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا که تا چند روز پیش میلیاردر شماره یک جهان بود، جایگاه خود را به برنارد آرنو واگذار کرده است. آرنو یکی از تجار معروف و برجسته و از ثروتمندترین افراد جهان محسوب می‌شود و حالا به رتبه نخست رسیده است.

مجموع دارایی برنارد آرنو حدود 185.4 میلیارد دلار تخمین زده شده، در حالی که مجموع دارایی ایلان ماسک، 185.3 میلیارد دلار است. ایلان ماسک که با اختلاف چندین میلیارد دلاری در رتبه نخست ثروتمندترین افراد جهان ایستاده بود، به علت خرید اخیر توییتر این جایگاه را از دست داده است.

ثروتمندترین مرد جهان - آرنو

برنارد آرنو به عنوان مدیر اجرایی شرکت مادر لویس ویتون و خانواده‌اش مشغول به کار بوده و فرصت خوبی به دست آورده است. لازم به ذکر است که آقای ماسک از سال گذشته در فهرست ثروتمندان جهان قرار گرفت، ولی پس از خرید توییتر و پرداخت حدود 45 میلیارد دلار به مالکان قبلی، جایگاه خود را از دست داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*