دنا پلاس با موتور جدید

دنا پلاس با موتور جدید تا پایان سال روانه بازار می‌شود

بنا بر اعلام گروه صنعتی ایران خودرو به زودی دنا پلاس با موتور جدید راهی بازار می شود. مشخصات این قوای فنی جدید چیست؟

یکی از برنامه‌های مهم ایران خودرو برای دنا پلاس، عرضه آن با موتور جدید تا اواخر سال جاری است. قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو به فرصت‌های پیش روی این شرکت اشاره کرده و گفته تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود.

عرضه زودهنگام دنا پلاس با موتور جدید

دنا پلاس با موتور جدید

به اعتقاد عادل پیر محمدی، تولید کامل و رشد تیراژ در حالی اتفاق می‌افتد که روز به روز دامنه تحریم‌ها گسترده‌تر می‌شود و با مشکلاتی در حوزه تأمین قطعات و مواد اولیه روبه‌رو می‌شویم. همچنین وی خاطرنشان کرده در سال 1401 بیشترین میزان اعتبار به پروژه‌های ایران خودرو اختصاص داده شده است. پیر محمدی افزود:

اگر تولید خودرو کافی نبود کشورهایی که از ارسال دارو به کشور خودداری می‌کردند، خودرو را نیز به ما نمی‌دادند. اکنون بیش از شش‌ماه است که تولید کامل داریم و روزانه بیش از 2500 دستگاه خودرو کامل با ساخت داخل 75 درصد را تولید می‌کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرده در سه ماهه پایانی سال جاری تولید خودرو با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. همچنین تولید خودروهای ناقص متوقف خواهد شد و از اعتبار 28 هزار میلیارد تومانی در راستای تولید و تأمین منابع پروژه‌ها بهره گرفته می‌شود. عادل پیر محمدی به پروژه «ری را» اشاره کرده و تاریخ عرضه آن را تابستان سال آینده اعلام نموده است.

همچنین بخوانید:

کدام خودرو ایرانی بدنه مقاوم تری دارد؟

دنا پلاس با موتور جدید

بنا بر آنچه قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو گفته در حال حاضر 110 سازنده درگیر تولید خودروی «ری را» هستند و به‌زودی قرار است دنا پلاس هم با پیشرانه جدید راهی بازار شود. علاوه بر این دیگر پروژه ایران خودرو، هاچ بک تی اف 21 است که تأکید شده روند رشد و توسعه آن نیز با جدیت دنبال شود.

در واقع این نوید داده شده که جتکو هم‌راستا با پیگیری پروژه تولید خودروهای برقی قرار است قوای فنی جدیدی برای دنا پلاس عرضه کند. امیدواریم به‌زودی شاهد عرضه این خودرو با قابلیت‌های تازه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*