تعویق عرضه دیگنیتی پرایم

بهمن موتور هم عرضه دیگنیتی پرایم را به تعویق انداخت

وزارت صمت از بهمن موتور خواسته فروش محصول خود را متوقف کند. دلیل تعویق عرضه دیگنیتی پرایم چیست؟ آیا این خودرو به‌سرنوشت لاماری دچار می‌شود؟

چند ماه پیش عرضه خودرو در بورس کالا با هدف کنترل قیمت‌ها آغاز شد، ولی به‌نظر می‌رسد نه تنها قیمت‌های افسارگسیخته مهار نشده‌اند بلکه خودروها بیشتر از بازار آزاد در حال خرید و فروش هستند. شرکت‌های خصوصی برای عرضه خودرو در تالار شیشه‌ای تمایل و اشتیاق زیادی نشان داده‌اند و منشأ این همه علاقه به کشف قیمت مشخص نیست از کجا آمده است!

تعویق عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا

تعویق عرضه دیگنیتی پرایم

چند روز پیش خودروی شاسی بلند لاماری ایما در بورس کالا عرضه شد و قرار بود کشف قیمت این محصول به‌خوبی انجام شود، ولی متاسفانه قضیه برعکس شد و شاهد سفارش‌هایی بیشتر از سقف قیمت تعیین شده بودیم. طی روزهای گذشته بهمن موتور اعلام کرد که قصد دارد دیگنیتی پرایم را از طریق بورس کالا در تاریخ 29 آذر ماه عرضه کند.

همچنین بخوانید:

شرایط فروش شاسی بلند لاماری ایما در بورس کالا – آذر ۱۴۰۱ (به تعویق افتاد)

حالا ظاهرا وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور داده موقتا عرضه خودرو به این شیوه متوقف شود. در واقع این وزارتخانه در ابلاغیه خود عنوان کرده باید از این به بعد برای عرضه خودرو در بورس کالا، حداقل 500 دستگاه خودرو عرضه شود، وگرنه مجوز فروش صادر نخواهد شد و این در حالی است که بهمن موتور قصد داشته تنها 185 دستگاه دیگنیتی پرایم راهی تالار شیشه‌ای بورس کالا کند. بنابراین فروش این خودرو تا تکمیل 500 دستگاه به تعویق افتاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*