تصاویر وان پلاس ۱۱ در دنیای واقعی

جدیدترین تصاویر وان پلاس ۱۱ در دنیای واقعی و رندرهای رسمی را ببینید

تصاویر وان پلاس ۱۱ – OnePlus 11 در دنیای واقعی در کنار رندرهای رسمی آن منتشر شدند که طراحی پرچمدار جدید وان پلاس را فاش می‌کنند.

وان پلاس همیشه دوست دارد گوشی‌هایش را پیش از معرفی رسمی، برای طرفدارانش به‌نمایش بگذارد. به همین خاطر هم هست که اکنون شاهد انتشار جدیدترین تصاویر وان پلاس ۱۱ هم در دنیای واقعی و هم به‌صورت رندرهای رسمی هستیم. این گوشی ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) در چین رونمایی می‌شود. وان پلاس نام این رویداد را “Cloud 11” گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

تمام مشخصات فنی وان پلاس 11 لو رفت؛ منتظر یک قاتل پرچم دار واقعی باشید

تصاویر رسمی وان پلاس ۱۱

عکس‌های تبلیغاتی این گوشی، طراحی خاص و متفاوت آن را در دست مدل‌های شرکت وان پلاس نشان می‌دهند. البته فقط قاب پشتی گوشی در این تصاویر دیده می‌شود. محصولی که یک ماژول بزرگ و گرد دوربین در گوشه سمت چپ آن قرار گرفته و از سه دوربین با یک فلاش بزرگ میزبانی می‌کند. ضمن اینکه نام کمپانی هاسلبلاد هم در این ماژول دوربین دیده می‌شود. لوگو کمپانی OnePlus را هم می‌توانید در مرکز قاب ببینید. این ماژول متفاوت از آن چیزی است که روی گوشی‌های وان پلاس 10T و 10T Pro دیده بودیم.

دو عکس جدید در دنیای واقعی

در کنار این تصاویر رسمی، دو عکس از گوشی OnePlus 11 در دنیای واقعی هم منتشر شده که قاب پشتی و جلویی این گوشی را به‌طور کامل نشان می‌دهد. این عکس که متعلق به نسخه مشکی‌رنگ پرچمدار وان پلاس است، یک حفره در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر آن را نشان می‌دهد که وظیفه دارد از دوربین سلفی میزبانی کند. این تصاویر همچنین تأیید می‌کنند که نسخه مشکی گوشی وان پلاس از روکش مات برخوردار است.

رندرهای رسمی

در نهایت نوبت به تصاویر رندرهای رسمی گوشی وان پلاس ۱۱ می‌رسد که فریم جانبی این دیوایس را بهتر به‌نمایش می‌گذارد. در این تصاویر دو نسخه مشکی و سبز گوشی نمایان است که اولی دارای روکش مات و دومی روکش براق است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*