محصولات ADATA

معرفی محصولات جذاب ADATA و XPG در نمایشگاه CES 2023 برای سال جدید

شرکت ای دیتا به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات سخت افزاری و گیمینگ، تدابیر ویژه‌ای برای سال جدید میلادی اندیشیده است. این شرکت انبوهی از محصولات ویژه خود در دسته تجهیزات با برندهای ADATA، XPG و MERA را با خود به رویداد‌ CES‌ 2023 آورده که در این مطلب به معرفی و بیان ویژگی‌های هیجان‌انگیز آنها خواهیم پرداخت.

ای دیتا از قدیم‌الایام برندی بوده که تمرکز خاصی به محصولات حوزه گیمینگ داشته و با همین رویکرد موفق به کسب توجه و جایگاه بسیار بالایی در بین کاربران شده است. این شرکت همچنین به پاس تولید محصولات ویژه خود در گروه تجهیزات گیمینگ نیز موفق به کسب جوایز طراحی محصول از نهادها و موسسات برتر شده که نشان می‌دهد برای تولید هر محصول، نهایت دقت با توجه به نیازهای کاربران، مد نظر قرار داده می‌شود.

در همین زمینه ADATA با انتشار ویدئویی، از محصولات جدید خود در رویداد‌ CES‌ 2023 رونمایی کرده که در آن تجهیزات جدید شرکت برای سال نوی میلادی به صورت اجمالی معرفی می‌شوند.

کلیه محصولات ADATA و XPG در بازار ایران با گارانتی معتبر آونگ عرضه می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این ویدئو را به هیچ عنوان از دست ندهید:

همواره توجه ای دیتا به تولید محصولات با کارایی بسیار بالا یا همان Xtreme Performance Gear بوده که دسته‌بندی‌های متعددی از جمله تجهیزات سخت‌افزاری، تجهیزات گیمینگ و لوازم جانبی از هر سه برند اختصاصی شرکت یعنی ADATA، XPG و MERA را شامل می‌شود.

در ادامه با هم نگاهی به این محصولات جدید می‌اندازیم:

ADATA

پاور XPG Fusion

این پاور که از آن به‌عنوان اولین پاور XPG با استاندارد 80 Plus Platinum نام برده می‌شود یک منبع تغذیه خاص و ویژه برای سیستم‌های رده بالا خواهد بود. این پاور در همکاری با شرکت DELTA به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پاور در دنیا طراحی و تولید شده که ذکر همین مورد به تنهایی، کیفیت بالای آن را تضمین خواهد کرد. پاور XPG Fusion همچنین اولین پاور فول دیجیتال شرکت است که برای ارائه کارایی سطح بالای مورد نظر کاربران، از ترانزیستور GaN FET و ترانسفورماتورهای PLANAR (ترانسفورماتورهای بسیار دقیق که در صنایع نظامی و هوا فضا به کار می‌رود) در مبدل‌های LLC DC-DC بهره می‌گیرد.

ADATA

ماژول های رم XPG CASTER 8000 RGB

این ماژول‌های رم زیبا که به‌واسطه طراحی خاص خود برنده جایزه طراحی reddot 2022 نیز شده‌اند در کلاس رم‌های DDR5 جای گرفته و قادر به ارائه سرعت فوق‌العاده 8000 MT/s هستند. در کنار پشتیبانی از انواع مادربردهای جدید با چیپست‌های اینتل و AMD، پشتیبانی از فناوری‌‌ Intel XMP 3.0 نیز موجب خواهد شد تا این ماژول‌ها، گزینه‌ای عالی برای اورکلاکینگ آسان باشند.

در همین رابطه بخوانید:

https://avang.ir/1398/11/fusion-drive-vs-ssd-hard-drive/

ADATA

حافظه های SSD جدید XPG PCIe Gen 5

با توجه به فراگیرتر شدن فناوری‌‌ ارتباطی PCIe 5، نیاز به تجهیزاتی که بتوانند قدرت بسیار بالای این درگاه در ارائه سرعت بیشتر را در دسترس کاربران قرار دهند نیز بیشتر احساس می‌شود. این رو XPG با معرفی حافظه‌های حالت جامد جدید خود که قابلیت رسیدن به سرعت‌های خارق‌العاده تا 14 گیگابایت بر ثانیه داشته و در نسخه‌های با ظرفیت بسیار بالای تا 8 ترابایتی نیز عرضه می‌شوند، راهکاری فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این SSD با بهره‌گیری از فناوری‌‌ خنک‌سازی Surface Crystallization از یک فن داخلی (زیر هیت سینک) برای کاهش دمای کار قطعه استفاده نموده است.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کرد که ADATA اولین تولید کننده ماژول‌های رم CXL خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهند علاوه بر افزایش حافظه سیستم، میزان تأخیر در دسترسی پردازنده‌‌ به حافظه به‌صورت قابل توجهی کاهش پیدا کند.

ADATA

حافظه های SSD اکسترنال مدل ADATA SE920

این حافظه‌ها را می‌توان سریعترین SSDهای اکسترنال دنیا نامید که با استفاده از رابط USB 4، دسترسی به سرعت‌های بسیار بالا را در هر سیستمی که از این فناوری‌‌ پشتیبانی کند، میسر می‌کنند. این SSD اکسترنال به دلیل استفاده از انبوهی از فناوری‌‌‌های جدید مانند سیستم خنک کننده موثر خود نیز موفق به کسب جوایز بسیاری در زمینه طراحی و کارایی شده است.

رم های ADATA ACE 6400

در میان دیگر دستگاه‌های گروه حافظه سال جدید ADATA می‌توانیم به رم های DDR5 جدید ACE 6400 اشاره کنیم که قابلیت ارائه سرعت فوق‌العاده 6400 MT/s را داشته و استفاده از حافظه‌های تصحیح کد خطا (ECC) در سطح تراشه، آن را به حافظه‌ای بسیار سریع و راست کار طراحان تبدیل نموده است.

اتفاقات جذاب دیگر برای برند XPG در سال 2023

ADATA

تم رنگ سفید در محصولات گروه XPG

سفید از رنگ‌های ویژه حوزه گیمینگ است که گیمرهای خوش سلیقه و خاص همواره به دنبال آن هستند. خبر خوب برای این گیمرها و کاربران دیگر این است که امسال XPG طیف گسترده‌ای از محصولات خود را با تم سفید طراحی و راهی بازار خواهد کرد. این محصولات شامل کیبورد، موس و هدست‌های ویژه برند XPG هستند.

ADATA

کیس گیمینگ XPG BATTLECRUISER II

پس از عملکرد نسل اول کیس‌های XPG BATTLECRUISER، حالا نوبت به نسل دوم این کیس‌های ویژه گیمینگ رسیده که در بازار حضور یافته و کنترل میدان رقابت را دوباره به‌دست بگیرند. این کیس که از مادربردهای سایز بزرگ با فرم فاکتور E-ATX نیز پشتیبانی می‌کند با طراحی زیبا و کارآمد خود نامزد جوایز متعددی شده که مهم‌ترین دلایل آن طراحی به سبک Exoskeleton و تجهیزات گسترده نورپردازی ARGB است.

ADATA

تنوع گسترده تجهیزات گروه MERA

XPG همچنین امسال توجه ویژه‌ای به طرفداران گروه محصولات MERA داشته و برنامه بزرگی برای عرضه تجهیزات جانبی مانند موس، کیبورد، هدست و موس پد MERA دارد تا با تم رنگی جذاب این سری بتواند شما را در MERAVERSE خاصی که عاشقش هستید، غوطه‌ور سازد.

نسخه‌های جدید لپ تاپ‌ های محبوب XPG Xenia

عرضه سری لپ تاپ‌های XPG Xenia در سال 2022 موجب شد تا این برند به حوزه جدیدی از دنیای فناوری‌‌ وارد شود که کاربران سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند. عملکرد موفقی که نسخه‌های مختلف لپ تاپ‌های سری Xenia در این حوزه از خود نشان دادند XPG را متقاعد کرده تا به حضور خود در بازار ادامه داده و نسخه‌های جدید سری زنیا را طراحی و عرضه کند.

در همین رابطه بخوانید: https://avang.ir/1400/08/intel-iris-xe-incredible-gaming-experience/

البته برای اطلاع از مشخصات این سری باید اندکی بیشتر منتظر بمانید؛ ولی همان‌طور که محصولات سال 2022 خاص‌ترین و جذاب‌ترین محصولات سال لقب گرفتند، بدون شک این انتظار با شگفتانه‌هایی همراه خواهد بود که ارزش منتظر ماندن را خواهند داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*