بسته ویژه ایرانسل

جزئیات بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر

جزئیات بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد. ایرانسل به مناسب روز مادر و روز پدر برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر به تمام مشترکان خود بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با تخفیف ارائه می‌دهد.

فعالسازی بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر

بسته ترکیبی ایرانسل 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) را شامل می‌شود که تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند آن را خریداری و فعال کنند. ضمن این‌که اعتبار این بسته از زمان فعالسازی 10 روز خواهد بود.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل به‌مدت 23 روز از تاریخ جمعه 23 دی 1401 (روز مادر) تا شنبه 15 بهمن ماه 1401 (روز پدر) می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #5* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، این بسته ترکیبی را با قیمت تخفیفی 20 هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند. گفتنی است در این بازه، امکان خرید و فعالسازی مجدد این بسته‌ها نیز فراهم شده و هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد خرید و فعالسازی آنها وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*