گلکسی A23 5G

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G بپردازیم. اگر می‌خواهید این میان‌رده تازه‌نفس را بیشتر بشناسید، این ویدیو را از دست ندهید.

سامسونگ در ماه سپتامبر سال 2022، گوشی گلکسی A23 5G را روانه بازار کرد؛ یک میان‌رده 250 دلاری که می‌تواند طرفداران سامسونگ را راضی کند. در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم. این گوشی با رابط کاربری One UI 4.1 و اندروید 12 از راه رسیده و به احتمال قوی تا اندروید 14 را نیز دریافت خواهد کرد.

گلکسی A23 5G از تراشه اسنپدراگون 695 بهره می‌برد که نسبت به نسل قبل خود از عملکرد بهتری برخوردار است. این تراشه می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد و این امور را به‌خوبی انجام دهد. این میان‌رده خوش‌ساخت با 4، 6 و 8 گیگابایت رم وارد بازار شده است و از حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه عملکرد سامسونگ گلکسی A04s با گلکسی A03

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در استفاده‌های روزانه همراه شما باشد و بیش از یک روز هم دوام بیاورد. اما می‌رسیم به بخش دروبین که گلکسی A23 5G در این زمینه از یک لنز 4گانه بهره می‌برد. یک لنز واید 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. در کنار این‌ها، باید به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید ویدیو بررسی این گوشی میان‌رده را تماشا کنید.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا مایلید آن را خریداری کنید؟ 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*