فیلم اوپنهایمر

اوپنهایمر احتمالا طولانی‌ترین و عظیم‌ترین فیلم کریستوفر نولان خواهد بود

کریستوفر نولان همواره به ساختن فیلم‌هایی با مدت زمان طولانی معروف بوده؛ حالا شایعه شده که فیلم اوپنهایمر – Oppenheimer او، حتی از اینترستلار هم طولانی‌تر است.

در کارنامه هنری کریستوفر نولان، نام میان ستاره‌ای یا Interstellar با مدت زمان 169 دقیقه، به‌عنوان طولانی‌ترین فیلم خودنمایی می‌کند؛ اما ظاهرا به‌زودی، اوپنهایمر این رکورد را خواهد شکست. به‌گزارش خبرنگار مجله اسکوایر، شایعه‌ای در کامیونیتی IMAX مطرح شده، مبنی بر اینکه Oppenheimer حتی از اینترستلار هم بلندتر است. این یعنی فیلم جدید نولان، حدود 3 ساعت خواهد بود.

در همین ارتباط، اخیرا طراح لباس «الن میروجنیک» با حضور در یک پادکست، اعلام کرد که داستان فیلم اوپنهایمر در یک دوره 45 ساله روایت می‌شود. این می‌تواند اشاره‌ای به نخستین روزهای حضور رابرت اوپنهایمر در کیمبریج (سال 1923) تا زمان مرگ او در سال 1967 باشد.

فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان

اولین تیزر اوپنهایمر که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده، در تابستان گذشته انتشار یافت و سکانس‌های سیاه و سفید آن، حسابی خبرساز شد. باید دید در کات نهایی، چند دقیقه از آن رنگی و چند دقیقه، سیاه و سفید است.

فیلمبرداری اوپنهایمر از تاریخ 2 اسفند 1400 آغاز شد و سه ماه بعد، خاتمه یافت. کیلین مورفی در این فیلم، نقش پدر بمب اتمی، جی.رابرت اوپنهایمر را بازی می‌کند؛ مردی که با وجود اختراع این سلاح مرگبار، پس از حمله اتمی به هیروشیما خواستار منع جهانی استفاده از آن شد.

از دیگر چهره‌های سرشناس حاضر در این فیلم؛ باید به مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی مالک و رابرت داونی جونیور اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*