هوش مصنوعی ChatGPT پلاس

هوش مصنوعی ChatGPT پلاس معرفی شد؛ امکانات بیشتر با ۲۰ دلار در ماه

هوش مصنوعی ChatGPT پلاس معرفی شد. برای استفاده از نسخه اشتراکی ربات چت OpenAI باید ماهیانه ۲۰ دلار بپردازید. اما چه امکاناتی را ارائه می‌کند؟

شرکت OpenAI از نسخه اشتراکی ربات چت پر سر و صدای خودش رونمایی کرد. به‌ازای ماهانه ۲۰ دلار می‌توانید هوش مصنوعی ChatGPT پلاس استفاده کنید. اما این نسخه چه تفاوتی با مدل رایگان ربات چت محبوب دارد؟

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های جایگزین برای چت بات ChatGPT که می‌توانید استفاده کنید

روز گذشته سازمان تحقیقاتی OpenAI از ChatGPT Plus، یک نسخه اشتراکی برای ربات چت هوش مصنوعی محبوبش پرده برداشت که به کاربرانش اجازه می‌دهد حتی در زمان‌هایی که این ربات به‌علت شلوغی سرورها از دسترس کاربران عادی خارج است هم بتوانند به این سرویس دسترسی پیدا کنند، سرعت پاسخگویی بالاتری دارد و زودتر از سایرین می‌توانند به امکانات جدید و پیشرفت‌های این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

آیا نسخه رایگان ChatGPT از دسترس خارج می‌شود؟

این که OpenAI بحث «دسترسی اولویت‌بندی‌شده» را مطرح کرده، بدان معناست که در نهایت کاربران نسخه رایگان هم می‌توانند با تأخیر به امکاناتی که این شرکت در نظر دارد، دسترسی پیدا کنند. اما واقعیت ماجرا اینجاست که ما هنوز نمی‌دانیم این قابلیت‌ها و پیشرفت‌ها دقیقاً‌ چه هستند و چرا کاربران باید چنین اشتراکی را تهیه کنند؟

هوش مصنوعی ChatGPT پلاس

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی ChatGPT، پا روی گردن غول‌های فناوری گذاشته است

این شرکت در یک پست وبلاگی که به‌نظر می‌رسد توسط هوش مصنوعی خودش توسعه پیدا کرده، می‌گوید:

ما چیت جی‌پی‌تی را به‌عنوان یک پیش‌نمایش تحقیقات راه‌اندازی کردیم؛ بنابراین ما با دریافت بازخوردهای کاربران می‌توانیم نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنیم و از آن‌ها برای کمک به از بین بردن محدودیت‌های پیش رو استفاده کنیم. تاکنون، میلیون‌ها کاربر بازخوردهایشان را به ما ارائه کرده‌اند و ما هم بروزرسانی‌های بسیار مهمی را انجام دادیم که در بسیاری از موارد، مربوط به‌کارهای مهم و حرفه‌ای بود. ما قصد داریم که این پیشنهادات را بر اساس بازخوردها و نیازهای شما، بهبود ببخشیم.

و البته خبر خوب اینکه نسخه رایگان ChatGPT هم‌چنان به قوت خودش باقی‌خواهد ماند و شما مجبور نیستید نسخه اشتراکی هوش مصنوعی ChatGPT پلاس را تهیه کنید. این پست وبلاگی را می‌توانید در اینجا به‌طور کامل ببینید.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی ChatGPT چیست؛ از نحوه کار تا هر آنچه که باید بدانید

در حال حاضر مشخص نیست که سازنده با این نسخه اشتراکی چه اهدافی را دنبال می‌کند و این نسخه مناسب چه کسانی است؟ آیا تهیه اشتراک ۲۰ دلاری این نسخه به‌قدری مهم هست که کاربران بخواهند ماهیانه چنین هزینه‌ای را برای استفاده از آن تقبل کنند؟ باید منتظر ماند و دید که جاه‌طلبی‌های OpenAI در حوزه هوش مصنوعی و ربات‌های چت به‌کجا ختم می‌شود. به‌زودی با اطلاعات بیشتری نزد شما بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*