ریزر وایپر مینی، سبک‌ ترین ماوس گیمینگ در جهان

ریزر وایپر مینی، سبک‌ ترین ماوس گیمینگ در جهان

سبک ترین ماوس گیمینگ جهان به نام ریزر وایپر مینی – Razer Viper Mini رونمایی شد. این ماوس بی سیم جذاب از طراحی و فناوری‌های نوآورانه استفاده می‌کند.

کمپانی ریزر از سبک ترین ماوس گیمینگ جهان رونمایی کرد. ماوس ریزر وایپر مینی، فقط ۴۹ گرم وزنش است که ۱۶ درصد سبک‌تر از وایپر وی ۲ پرو شده و یکی از سبک ترین ماوس‌هایی است که توسط این کمپانی به بازار عرضه می‌شود.

این ماوس از بدنه آلیاژ منیزیم با طراحی اسکلتی و فضای داخلی نیمه تو خالی استفاده می‌کند که کمی ما را به یاد ماوس بی‌سیم Aerox 3 استیل سریز می‌اندازد. چارلی بولتون، مدیر ارشد تیم طراحی صنعتی ریزر در توصیف این محصول می‌گوید:

ما می‌خواستیم چیزی فراتر از یک طراحی ساده لانه زنبوری را روی ماوس جدیدمان ارائه کنیم و برای این کار به ماده‌ای نیاز داشتیم که از نسبت مقاومت به وزن فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد. بعد از ارزیابی پلاستیک، فیبر کربن و یا حتی تیتانیوم، در نهایت تصمیم گرفتیم آلیاژ منیزیم را به‌خاطر خواص استثنایی آن انتخاب کنیم.

ریزر وایپر مینی، سبک‌ ترین ماوس گیمینگ در جهان

تیم ریزر روی این ماوس از سریع‌ترین فناوری بی‌سیم خودش استفاده کرده تا یکی از «بهترین ماوس های بیسیم» در جهان نیز لقب بگیرد. در قلب این گجت از سنسور اپتیکال Razer Focus Pro 30K، نسل سوم سوئیچ ماوس اپتیکال ریزر و فناوری بی‌سیم HyperPolling با نرخ پرش ۴۰۰۰ هرتزی استفاده شده است. علاوه بر این، ریزر می‌گوید باتری ماوس Razer Viper Mini می‌تواند ۶۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و توسط پورت USB-C در کمتر از ۹۰ دقیقه شارژ کامل خواهد شد. سازنده همراه آن یک دانگل USB را هم ارائه می‌کند.

قیمت ماوس ریزر وایپر مینی

ماوس گیمینگ جدید ریزر با قیمت ۲۸۰ دلاری به‌صورت انحصاری از وب‌سایت این کمپانی قابل سفارش خواهد بود. مشخص نیست چه زمانی به‌عرضه عمومی خواهد رسید و در قفسه تمام فروشگاه‌های معتبر قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*