تایید تولید پیکاپ سایبرتراک تسلا در سال جاری توسط ایلان ماسک

پیکاپ سایبرتراک امسال روانه بازار می‌شود + تایید ایلان ماسک و ویدیو جدید

ایلان ماسک تایید کرد که پیکاپ الکتریکی سایبرتراک تسلا امسال تولید می‌شود. در ضمن، تصاویر و ویدیو جدیدی از وانت برقی Cybertruck منتشر شده است.

درحالی که سایبرتراک چندین بار به‌تعویق افتاد و با موانع متعددی پیش رو طراحی و تولید خود مواجه شد، خودروسازان دیگر موفق شدند از تسلا پیشی بگیرند. در این بین، ریویان بالاخره R1T را به‌عنوان اولین پیکاپ تمام الکتریکی بازار عرضه کرد تا زمینه‌ساز تحولی در عرصه اتومبیل‌های الکتریکی شود. جنرال موتورز هم پیکاپ هامر EV را برای پیکاپ‌بازهای آمریکایی به‌تولید رساند. حالا با تایید ایلان ماسک، پیکاپ تسلا سایبرتراک با آغاز تولیدش در سال جاری میلادی بالاخره خود را به رقابت می‌رساند.

تایید تولید پیکاپ تمام برقی تسلا سایبرتراک توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در جواب به ویدیویی از Cybertruck که یکی از حساب‌های مربوط به این شرکت در توییتر منتشر کرده بود، نوید شروع تولید این پیکاپ را داد. او اعلام کرد که علی‌رغم همه چالش‌های توسعه سایبرتراک، این پیکاپ تمام الکتریکی تسلا بالاخره سال جاری میلادی وارد مرحله تولید می‌شود. او علت دشواری بیش از حد توسعه این خودرو جدید را تفاوت آن با هر خودرو دیگری بیان کرده است.

جزئیات جدید طراحی وانت Cybertruck در تصاویر

تصویر جدید پیکاپ تسلا سایبرتراک با نوار چراغ قرمز و آینه‌های مثلثی

اخیراً یک حساب طرفداری تسلا در توییتر تصویر دو نسخه متفاوت از سایبرتراک را به‌اشتراک گذاشت. در توضیح آن هم نوشت که نوار قرمز چراغ عقب بی‌شک چندین برابر جلوه جذاب‌تری دارد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت تایید کرد که نسخه تولیدی پیکاپ تمام الکتریکی سایبرتراک از نوار چراغ قرمز رنگ برخوردار خواهد بود. ضمناً در مورد پایینی از تصویر بالا که به‌تازگی در منطقه پالو آلتو کالیفرنیا گرفته شده است، آینه‌های بغل مثلثی وانت تسلا را می‌توان مشاهده کرد.

فرمان پذیری چرخ های عقب پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک

اگر ویدیو بالا را دیده باشید، احتمالاً متوجه فرمان‌پذیری چهار چرخ یا دو چرخ عقب Cybertruck شده‌اید؛ البته پیش از این از وجود چنین قابلیتی مشخص شده بود. از طریق این قابلیت راننده می‌تواند گردش دقیق‌تری داشته باشد، خصوصاً در مکان‌هایی که فضای زیادی برای حرکت خودرو وجود ندارد. به‌جز ویدیو و تصویر مذکور از این محصول جدید تسلا در کالیفرنیا، مدتی قبل تصاویر و ویدیو دیگری از سایبرتراک به بیرون درز پیدا کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*