پیکاپ GW کنون شانهای 3 محوره

گریت وال کانن شانهای 6 چرخ ؛ پادشاه پیکاپ های چینی و رقیب تویوتا لندکرو 6×6

گریت وال شانهای کانن ۶×۶ جدیدترین پیکاپ چینی‌ها است که رویای رقابت با تویوتا لندکروز 6 چرخ را در سر دارد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Great Wall Shanhai Canon 6×6 همراه می‌شویم.

سفرهای آفرودی به رویای جوانان چینی تبدیل شده است و خودروسازان این کشور سعی می‌کنند تا با ساختن ماشین‌های افرود، سود خوبی به جیب بزنند. از دانگ فنگ واریور M20 تا بی وای دی U8 یا حتی دایون Y5 ، همگی این موضوع را تایید می‌کنند. حالا شرکت GW با پیکاپ گریت وال کنون 6 چرخ قصد دارد تا سطح وانت‌های چینی را به محصولات اروپایی و آمریکایی برساند.

معرفی گریت وال کانن شانهای 6 چرخ

گریت وال کانن 6 چرخ

تقریبا اوایل سال 1401 بود خبرهای ساخت این وانت جاه طلبانه به گوش ما رسید و حالا نسخه نهایی آن، راهی تست‌های خیابانی شده است. پیکاپ گریت وال شانهای کنون 3 محوره بر اساس نسخه 2 محوره یا همان 4 چرخ ساخته شده و باید گفت که این نسخه، لقب «مجلل ترین پیکاپ چینی» را یدک می‌کشد. گریت وال کانن 3 محوره به مانند نسخه استاندار خود، میزبان یک موتور شش سیلندر خورجینی توربو شارژ با حجم 3 لیتر است که در بهترین روز خود می‌تواند 360 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک 9 سرعته، راهی هر سه محور کند. این اعداد تقریبا همان چیزهایی هستند که آن‌ها را قبلا در تویوتا لندکروز 3 محوره هم دیده بودیم.

گریت وال کانن 6 چرخ

همچنین اکنون می‌دانیم که گریت وال شانهای کانن 6 چرخ بر اساس پلتفرم جدید این شرکت یعنی پلتفرم P71 ساخته شده است. فعلا در مورد ابعاد گریت وال کنون 3 محوره چیزی نمی‌دانیم اما ابعاد نسخه 2 محوره برابر با 5440 میلی متر طول، 1991 میلی متر عرض و 1924 میلی متر ارتفاع است و به راحتی می‌توان حدس زد که طول گریت وال شانهای کانن 6 چرخ به بیش از شش متر یا حتی شش و نیم متر خواهد رسید! همچنین وجود اسنورکل در کنار کاپوت هم از برنامه‌های هیجان انگیز گریت وال برای اضافه کردن تجهیزات آفرودی به این وانت خبر می‌دهد.

گریت وال کانن 6 چرخ

کابین گریت وال شانهای کانن 3 محوره هم تفاوت خاصی با نسخه 4 چرخ ندارد و باز هم شاهد نمایشگرهای دوال اسکرین 12.4 اینچی هستیم. البته به نظر می‌رسد که تریم زرد و مشکی به عنوان یکی از تغییرات اساسی در کابین گریت وال کنون 6 چرخ به حساب خواهد آمد.

قیمت و تاریخ رونمایی از پیکاپ گریت وال شانهای کنون 3 محوره

گریت وال کانن 6 چرخ

در حال حاضر گفته می‌شود که پیکاپ گریت وال کنون 3 محوره احتمالا در ماه آپریل 2023 (فروردین ماه 1402) و در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 به روی صحنه بیاید. با توجه به اینکه قیمت گریت وال شانهای کانن معمولی زیر 40 هزار دلار بود، انتظار داریم که قیمت گریت وال کنون 6 چرخ هم از 45 هزار دلار تجاوز نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*