خودرو شاسی بلند Dongfeng Warrior M20

دانگ فنگ واریور ام ۲۰ ؛ هیولای چینی با موتور 6.7 لیتری آمریکایی و طول 6 متر

دانگ فنگ واریور ام ۲۰ یک خودرو هوی دیوتی با موتور 6.7 لیتری کامینز است که به زودی و در دو مدل شاسی بلند و پیکاپ، روانه بازار می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی Dongfeng Warrior M20 همراه می‌شویم.

خودروهای سنگین وزن و هوی دیوتی چینی، روز به روز بیشتر می‌شوند. دانگ فنگ Warrior M20 هم دقیقا جزو همین دسته از وسایل نقلیه قرار می‌گیرد که در ذات خود، میزبان‌ ژن‌های هامر است! پس اگر دوست دارید تا با جدیدترین اطلاعات منتشر شده از دانگ فنگ واریور ام ۲۰ آشنا شوید، تا انتهای کار همراه ما باشید.

مشخصات فنی دانگ فنگ واریور ام ۲۰

در ابتدای باید گفت که خودروهای سری واریور در چین، یک کپی تمام عیار از هامر به حساب می‌آیند. البته ظاهر دانگ فنگ واریور M20 هم دست کمی از هامر برقی ندارد اما مشخصات فنی آن‌ها، کاملا متفاوت است. شاید بهتر باشد تا هامر برقی را به عنوان رقیب یانگ وانگ U8 یا دانگ فنگ منگشی M-Terrain حساب کنیم.

خودرو شاسی بلند Dongfeng Warrior M20

دانگ فنگ واریور M20 هیچ علاقه‌ای به خودروهای الکتریکی ندارد و در زیر کاپوت خود، میزبان موتور کامینز آمریکایی – چینی است. این موتور 6 سیلندر خطی دیزل با حجم 6.7 لیتری خود می‌تواند بیش از 320 اسب بخار قدرت و 1200 نیوتن متر گشتاور را به تمام چرخ‌ها ارسال کند.

جالب است بدانید که حداکثر گشتاور در پیشرانه‌ دانگ فنگ واریور ام ۲۰ از دور موتور 1200RPM در دسترس است و حداکثر سرعت این خودرو هم به 140 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

به علاوه فاکتورهایی مانند ارتفاع مناسب خودرو از سطح زمین و وینچ و نردبان سقفی و لاستیک‌های فاق بلند، همه و همه از این موضوع حکایت می‌کنند که دانگ فنگ واریور M20 به احتمال خیلی زیاد یک خودرو آفرودی خواهد بود. همچنین فرمت سپرهای جلو و عقب در دانگ فنگ واریور M20 هم دقیقا شبیه به سپرهای فولادی هستند.

خودرو شاسی بلند Dongfeng Warrior M20

دانگ فنگ Warrior M20 در نسخه پیکاپ

اما طبق برخی شایعات و تصاویر منتشر شده، حدس می‌زنیم که طول دانگ فنگ واریور M20 به بیش از 5.8 متر می‌رسد که همین موضوع، کار این شاسی بلند در مسیرهای آفرودی را به شدت سخت خواهد کرد.

کابین و قیمت دانگ فنگ Warrior M20

خودرو شاسی بلند Dongfeng Warrior M20

در داخل اتاق دانگ فنگ واریور M20 شاهد آرایش 2+2+3 و حضور صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم هستیم. همچنین اهرم دنده هم سبک پیکا‌پ‌های هوی دیوتی آمریکایی، به روی داشبورد منتقل شده و از نمایشگرهای مدرن و دوال اسکرین هم خبری نیست.

ابعاد نمایشگر مولتی مدیا از 12.4 اینچ تجاوز نمی‌کند و کلید انتخاب حالت رانندگی هم دقیقا در کنار اهرم دنده به چشم می‌آید. در انتهای کار به قیمت دانگ فنگ واریور ام ۲۰ می‌رسیم که فعلا در مورد این موضوع، هیچ خبری منتشر نشده است اما برخی منابع، قیمت دانگ فنگ واریور M20 را در بازه 47 تا 60 هزار دلار تخمین زده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*