دانگ فنگ واریور M20

دانگ فنگ واریور M20 ؛ شاسی بلند و هامر چینی به خیابان آمد + ویدیو

دانگ فنگ واریور M20 یا منگشی ام 20 جدیدترین شاسی بلند برقی چینی‌هاست که دست کمی از هامر ندارد! در ادامه به اطلاعات عجیبی که از Dongfeng Warior M20 SUV منتشر شده می‌‌رویم.

هامر چینی! این عبارت برای اولین بار در سال 2005 متولد شد. دانگ فنگ واریور M50 با لقب هامر چینی، یکی از گردن کلفت‌ترین خودروهای آسیایی بود که با پیشرانه 8 سیلندر توربو دیزل 4 لیتری خود می‌توانست بیش از 600 نیوتن متر گشتاور را به جاده‌ها تزریق کند. در اصل باید گفت که دانگ فنگ Warior M50 یک نمونه شهری از خودرو نظامی دانگ فنگ EQ2050 به حساب می‌آید و رابطه این دو خودرو با یکدگیر، مشابه هامر و هاموی است!

حالا دانگ فنگ واریور M20 قصد دارد تا همین داستان را در قامت یک شاسی بلند الکتریکی بیان کند. در ادامه با اولین ویدیو منتشر شده از شاسی بلند برقی دانگ فنگ منگشی M20 یا همان هامر الکتریکی چینی همراه می‌شویم. البته پیش از شروع کار باید بدانید که خودروهای این برند در کشور چین با نام Mengshi و در بازارهای بین المللی با نام Warrior شناخته می‌شوند.

دانگ فنگ واریور M20 ؛ رقیب چینی هامر با موتور برقی

شرکت Mengshi یکی از زیربرندهای دانگ فنگ است که تولید خودروهای آفرودی و نظامی آن‌ها را بر عهده دارد. تازه‌ترین محصول این شرکت، دانگ فنگ منگشی M-Terrain نام دارد که به تازگی شاهد قدرت نمایی آن با توان 1000 اسب بخار و چهار موتور الکتریکی بودیم. دانگ فنگ واریور M20 تقریبا پیش نمایی از منگشی M-Terrain را به تصویر می‌کشد؛ البته با ظاهر درشت‌تر و ارتفاع بیشتر!

همچنین می‌دانیم که دانگ فنگ واریور M20 یک همزاد پیکاپی هم دارد که در زیر کاپوت خود، میزبان یک پیشرانه 8 سیلندر توربو دیزل 6.7 لیتری با گشتاور 1200 نیوتن متر است! در تصاویر بالا می‌توانید پیکاپ دانگ فنگ Mengshi M20 را در ببینید که در یک قدمی ورود به بازار قرار دارد.

داستان جایی جالب می‌شود که شاسی بلند دانگ فنگ منگشی M20، هم می‌تواند همین پیشرانه V8 را داشته باشد یا به مانند M-Terrain به سراغ چهار موتور الکتریکی برود. البته با توجه به نوع جلو پنجره، احتمال می‌دهیم که دانگ فنگ واریور M20 یک خودرو هیبریدی باشد. به هر حال هیچ لوله‌ای به عنوان اگزوز از بدنه دانگ فنگ Mengshi M20 خارج نشده است و آب بندی سینی و شاسی هم احتمال «برقی بودن» دانگ فنگ منگشی M20 را به شدت بالا می‌برد!

قیمت شاسی بلند منگشی M20

دانگ فنگ واریور M20

تصویر رندر از شاسی بلند آفرودی دانگ فنگ Warior M20

این خودرو آفرودی فعلا در مراحل تست‌های خیابانی قرار دارد اما گفته می‌شود که قیمت دانگ فنگ واریور M20 قرار است در بازه 44 تا 60 هزار دلار باشد. یعنی تقریبا نصف قیمت دانگ فنگ منگشی M-Terrain!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*