زمان عرضه گلکسی S23

زمان عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ به بازار ایران مشخص شد

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی کشور با اعلام زمان عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ به ایران، گفت مجوز واردات گوشی گلکسی اس 23 صادر شده است.

مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی کشور در خصوص واردات گوشی های سری آیفون 14 به ایران گفت در حال حاضر هیچ مجوزی برای واردات آیفون 14 اعم از رویه مسافری و تجاری صادر نشده است و کماکان این سری از گوشی‌ها اجازه واردات و رجیستری ندارند.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی کشور در ادامه گفته‌های خود با رد این خبر که گوشی های سری گلکسی اس 23 در ایران رجیستر نمی‌شوند، گفت موضوع آیفون 14 و سایر گوشی های پرچمدار جدید که در سطح جهانی معرفی می‌شوند به یکدیگر ارتباطی ندارد.

زمان عرضه گلکسی S23 به ایران

 گلکسی S23

عبقری تاکید کرد مجوز واردات گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ صادر شده و فرایند ثبت سفارش آنها نیز در حال انجام است. همچنین گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ از اوایل هفته آینده توسط بازرگانان و شرکت‌های واردکننده در سطح عرضه توزیع می‌شوند.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی کشور با اشاره به این‌که برای ثبت سفارش و واردات گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ مشکلی وجود ندارد، گفت در حال حاضر واردات گوشی های بالای 600 دلار با ارز حاصل از صادرات خود بلامانع است.

عبقری تاکید کرد البته امیدواریم بانک مرکزی تمهیدات و روش‌هایی را در نظر بگیرد تا بتوان از طریق سامانه جدید ارزی که مدتی قبل راه‌اندازی شده برای صادرکنندگان ارز دریافت کرد؛ چرا که مخالف این روش هستیم و به‌عنوان واردکننده با فرایند صادرات آشنایی نداریم. ضمن این‌که واردات گوشی های زیر 600 دلار هم‌اکنون با ارز نیمایی انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*