پیکاپ آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

پیکاپ گریت ‌وال کانن فایربمب معرفی شد؛ آفرودر جذاب چینی

پیکاپ دو کابین گریت ‌وال کانن فایربمب – Great Wall Cannon Fire Bomb یک وانت خصوص طبیعت گردی از کشور چین است که می‌تواند به رقیب تویوتا هایلوکس GR هم تبدیل شود!

تنوع پیکاپ‌ها در بازار چین، غیر قابل باور است. شما می‌توانید به صورت همزمان، وانت‌های مخصوص به کار و ارزان‌ قیمتی مانند جی ام سی بائودیان را پیدا کنید و در کنار آن، یک پیکاپ برقی مثل جیلی رادار R6 را هم ببینید. جذاب‌ترین بخش در بازار وانت‌های چینی، به پیکاپ‌های آفرودی تعلق دارد. بازار خودروهای آفرودی در کشور چین، چند وقتی است که حسابی پر رونق شده و ابر شرکت گریت وال هم قصد ندارد تا این بازار را از دست دهد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و تصاویر و امکانات گریت ‌وال کانن فایر بمب ادیشن همراه می‌شویم.

معرفی کوتاه پیکاپ آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

پیکاپ آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

این پیکاپ دوکابین آفرودی، در اصل یک نسخه تیونینگ شده از گریت وال کانن معمولی به حساب می‌آید. مدل استاندارد، در دو نسخه بنزینی و دیزلی و با قیمت 25 هزار دلار، راهی بازار شده است اما تجهیزات اضافه شده به نسخه فایر بمب ادیشن، قیمت آن را حسابی بالا برده است! البته این خودرو از نظر ظاهری و امکانات، شاید دست کمی از فورد رنجر یا تویوتا هایلوکس GR نداشته باشد اما به هرحال چینی و پر ادعا به حساب می‌آید.

مشخصات فنی و امکانات آفرودی در پیکاپ گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

پیکاپ آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

پیکاپ آفرودی گریت وال کانن فایر بمب ادیشن در نسخه دیزلی، میزبان یک پیشرانه 4 سیلندر توربو دیزل با حجم 2 لیتر است که 163 اسب بخار را تولید می‌کند. حجم و آرایش این پیشرانه در نسخه توربو شارژ بنزینی هیچ فرقی نمی‌کند اما توان آن به 224 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر افزایش می‌یابد. همچنین یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته هم اینجاست تا با 4 حالت اتوماتیک، دو دیفرانسیل سبک و سنگین و نهایتا تک دیفرانسیل، تمام نیازهای شهری و آفرودی شما را برطرف کند.

گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن از نظر اندازه، در دسته‌ی پیکاپ‌های فول سایز قرار می‌گیرد و ابعاد آن به 5448 میلی متر طول، 2065 میلی متر عرض و 1940 میلی متر ارتفاع می‌رسد و فاصله‌ی محورهای آن از یکدیگر هم تقریبا 3230 میلی متر است و فاکتور وزن هم از 2.2 تن تجاوز می‌کند. به نظر شما 5.5 متر طول برای یک پیکاپ کم است؟ بد نیست بدانید که شرکت گریت وال قصد دارد تا پیکاپ 6.5 متری خود را با 6 چرخ روانه بازار کند!

وانت دوکابین آفرود گریت وال Cannon Firebomb Edition

متاسفانه گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن از نظر مشخصات فنی و تجهیزات زیر کاپوت، هیچ فرقی با نسخه معمولی ندارد اما تجهیزات و لوازم آفرودی آن شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اسنورکل
  • فلاپ‌های پلاستیکی برای گلگیرها و رکاب پله دار
  • لاستیک‌های گل درشت آفرودی با سایز 33 اینچ
  • رینگ آفرودی 16 اینچی به همراه بیدلاک (قفل کننده‌ی لاستیک به رینگ)
  • سپرهای فولادی در جلو و عقب به همراه سینی فولادی
  • کیت ارتفاع
  • رنگ خاکستری مات
  • جلو پنجره‌ی آفرودی و درشت‌تر به همراه قلاب‌های متصل به شاسی
  • ریل‌های سقفی و باربند
  • کف پوش پلاستیکی و ضدآب
  • تریم و تودوزی تمام چرم قرمز

قیمت گریت ‌وال Cannon Firebomb Edition و احتمال واردات به ایران

پیکاپ آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن

پیکاپ دوکابین و آفرودی گریت ‌وال کانن فایربمب ادیشن در حال حاضر فقط با موتور بنزینی توربو شارژ و با قیمت 37 هزار دلار قابل سفارش است. با توجه به قانون واردات خودرو به ایران، گریت ‌وال کانن فایر بمب ادیشن به این زودی‌ها وارد خیابان‌های ایران نخواهد شد.