بزرگترین تلویزیون شهری جهان

بزرگترین تلویزیون شهری جهان توسط سامسونگ معرفی شد؛ 1616.5 متر مربع!

بزرگترین و درخشان‌ترین تلویزیون شهری جهان توسط سامسونگ در ورزشگاه تیم بیسبال نیویورک متس آمریکا به‌نمایش درآمد.

سامسونگ با انتشار یک اعلامیه، از همکاری با تیم بیسبال نیویورک متس آمریکا برای قرار دادن بزرگترین تلویزیون شهری جهان در استادیوم برگزاری بازی‌های این باشگاه خبر داد. این نمایشگر غول‌پیکر، علاوه بر آنکه بزرگ‌ترین نمونه تولیدی تاکنون است، درخشان‌ترین صفحه‌نمایش جهان نیز محسوب می‌شود تا از این طریق تجربه بصری بی‌نظیری را برای افراد حاضر در استادیوم فراهم کند.

بزرگ ترین تلویزیون شهری جهان دارای پنل LED با مساحت عظیم 1616.5 متر مربع است. علاوه بر این غول بزرگ، یک نمایشگر LED کوچک‌تر با مساحت 641 متر مربع نیز در کنار آن قرار دارد. به‌گفته سامسونگ، تعداد پیکسل‌های به‌کار رفته در این استادیوم، مجموها به رقم 40 میلیون می‌رسد و فاصله هر پیکسل در این نمایشگر 10 میلی‌متر است.

بزرگترین تلویزیون شهری جهان

با استفاده از فناوری نمایشگرهای جدید، تماشاگران می‌توانند از هر بخشی در استادیوم بازی را دنبال کنند. هر دو صفحه‌نمایش هم‌چنین می‌توانند بازی را با وضوح 4K به‌همراه امتیازات، آمار و سایر اطلاعات مفید دیگر نمایش دهند.

اما تنها ورزش‌دوستان نیستند که از این تحول دیجیتال سود می‌برند. ساخت بزرگترین تلویزیون شهری جهان توسط سامسونگ، فرصتی باورنکردنی را برای تبلیغ‌کنندگان محصول نیز فراهم می‌کند. این نمایشگر به‌قدری بلند است که حتی از بزرگراه‌ها نیز قابل مشاهده بوده و محصولات تبلیغ‌کنندگان را در معرض دید طیف وسیع‌تری قرار می‌دهد.

با بهبود تجربه بصری ورزش‌دوستان و ارائه فرصت‌های بیش‌تر تبلیغاتی برای کسب درآمد، مشارکت فعلی میان سامسونگ و باشگاه نیویورک متس بدون شک برای افراد ذی‌نفع در این معامله بسیار پرسود خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*