اپلیکیشن پولی آیفون

5 اپلیکیشن پولی آیفون که ارزش هزینه‌ای که می‌پردازید را دارند

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های پولی آیفون می‌پردازیم که با عملکرد خیره‌کننده خود ارزش هزینه‌ای که برایشان می‌پردازید را دارند.

کاربران آیفون به گنجینه‌ای از اپلیکیشن‌های فوق العاده در فروشگاه اپ استور دسترسی دارند. این اپلیکیشن‌ها کارایی‌های مختلفی به آیفون بخشیده و کاربردهای آن به عنوان یک همراه را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

به کمک این اپلیکیشن‌ها کاربران می‌توانند امور روزمره خود را راحت‌تر انجام داده و از آیفون خود برای کارهای متعددی اعم از برنامه‌ریزی، سرگرمی و سایر موارد استفاده کنند.

اپلیکیشن‌های اپ استور همچنین از حیث قیمت در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

برخی از این اپلیکیشن‌ها به رایگان قابل دریافت بوده و برخی دیگر ضمن رایگان بودن، برای دسترسی به برخی سرویس‌ها نیازمند خرید اشتراک‌های مختلف هستند. در این میان برخی اپلیکیشن‌ها نیز از ابتدا پولی بوده و باید پیش از خرید، هزینه مربوط به آن‌ها به‌طور کامل پرداخت شود.

با وجود این که اپلیکیشن‌های رایگان پراستفاده‌ترین برنامه‌های اپ استور هستند، اما اپلیکیشن های پولی آیفون نیز طرفداران خاص خود را داشته و بعضا سودهای سرشاری را هم نصیب توسعه‌دهندگانشان می‌کنند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های پولی آیفون می‌پردازیم که با عملکرد عالی خود ارزش پرداخت هزینه‌ای که برای آن‌ها می‌کنید را دارند.

اپلیکیشن های پولی آیفون که ارزش خرید بالایی دارند

Pocket

اپلیکیشن Pocket

Pocket یک اپلیکیشن مدیریت محتوای فوق‌العاده با قابلیت‌های بیشمار است.

این اپلیکیشن اساسا فضایی گسترده برای ذخیره کردن هر آنچه در اینترنت برای‌تان جذاب است به شمار می‌رود و می‌توان از طریق آن با ذخیره وبسایت‌ها، تصاویر و سایر محتوای جذاب، بعدا به‌صورت آفلاین به مرورشان پرداخت.

از این طریق، Pocket نیاز به باز کردن تعداد زیادی تب در کروم یا سایر مرورگرها را از بین می‌برد.

این فضای ذخیره سازی آفلاین به علاقمندان به مطالعه اجازه می‌دهد که پیش از مواجهه با شرایطی مثل سوار شدن به هواپیما که منجر به قطع شدن اینترنت می‌شود، محتوای مورد نظر خود را ذخیره کرده و بعدا بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنند.

این اپ همچنین با پشتیبانی از تگ‌ها دسته‌بندی محتوا را ساده‌تر کرده و به‌سادگی قادر است با تبدیل متن به نوشتار، تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه دهد.

قیمت ماهیانه نسخه پریمیوم این اپلیکیشن 5 دلار است؛ در حالی که اشتراک سالیانه آن نیز 45 دلار خواهد بود.

در ازای پرداخت این هزینه می‌توانید هر تعداد محتوایی که مایلید را در فضای آفلاین خود ذخیره کرده و از کلکسیون داده‌های خود بکاپ بگیرید.

Pocket همچنین امکان جستجو در میان متون ذخیره شده در پرونده‌های مختلف را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسخه پریمیوم همچنین به‌طور خودکار تگ‌هایی را برای محتوای جدید ذخیره شده پیشنهاد داده و از این طریق به مدیریت بهتر اسناد و زمان کاربر کمک می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Pocket از فروشگاه اپل استور

یک وی پی ان مناسب

اپلیکیشن پولی آیفون

استفاده از یک وی پی ان مناسب جزو ملزومات هر کاربر اینترنت اعم از دارندگان آیفون است.

اصولا وی پی ان ها باعث حفاظت از اطلاعات شخصی در برابر حمله‌های سایبری شده و به کاربران امکان می‌دهد که با دور زدن محدویت‌های منطقه‌ای اینترنت به دریای اطلاعات آزاد دسترسی داشته باشند.

با یک جستجوی ساده در اپ استور می‌توان وی پی ان های مختلفی با کارکردهای گوناگون را پیدا کرد که کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود هریک از آن‌ها را انتخاب کنند.

تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های VPN رایگان هستند. با این حال سرویس‌های پولی بهترین گزینه‌ها از حیث ارائه بالاترین امنیت و دسترسی پیوسته و بدون اختلال به سرورهای متعدد به شمار می‌روند.

وی پی ان های پولی همچنین در شرایط خاصی مثل قطع شبکه یا بروز اختلال در کیفیت، پشتیبانی بسیار بهتری ارائه داده و سریعتر به رفع مشکلات می‌پردازند.

از جمله بهترین اپلیکیشن های ارائه دهنده سرویس VPN در آیفون می‌توان به NordVPN و ExpressVPN و Proton VPN اشاره کرد که هر سه امکان دسترسی به سرورهایی متعدد در سرتاسر دنیا را به کاربر می‌دهند.

به‌طور خاص، نورد وی پی ان از 60 کشور، اکسپرس وی پی ان از 94 کشور و پروتون وی پی ان از 67 کشور مختلف برای اتصال پشتیبانی می‌کنند.

استفاده از این سرویس‌های پولی می‌تواند سطح بالاتری از دسترسی و امنیت را برای‌تان به ارمغان بیاورد که قطعا ارزش پرداخت هزینه اشتراک را خواهد داشت.

Ground News

اپلیکیشن Ground News

تقریبا روزی نیست که اتفاقی مهم و تکان‌دهنده در نقطه‌ای از جهان رخ ندهد. بنابراین استفاده از یک سرویس اطلاع‌رسانی که بتواند خبرهای مختلف را بر اساس علایق و سلیقه کاربران تنظیم کرده و پیش روی آن‌ها قرار دهد، یک نیاز ضروری است.

اپلیکیشن‌های رایگان و پولی متعددی وجود دارند که با اتصال به منابع مختلف خبری، اخبار روز سیاسی، ورزشی، هنری، فرهنگی و… را به‌صورت متمرکز و در قالبی مرتب و منظم ارائه کنند. یکی از این اپلیکیشن‌های ارزشمند، Ground News است.

هدف اصلی این اپلیکیشن ارائه خبرهای مختلف از منابع متعدد است تا کاربران بتوانند فارع از نقطه نظرهای مختلف و جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون پیرامون یک خبر، متوازن‌ترین درک را از یک خبر خاص داشته باشند.

قیمت این اپلیکیشن 10 دلار در سال است که در ازای پرداخت آن می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته موجود، گزارش یک خبر از رسانه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و جهت‌گیری‌های متفاوت درباره یک خبر واحد را مشاهده نمایید.

با در اختیار داشتن این اپلیکیشن باارزش تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که هیچ خبری از دیدگانتان مخفی نخواهد ماند و همواره در جریان بروزترین اخبار جهان قرار خواهید گرفت.

دانلود اپلیکیشن Ground News از فروشگاه اپ استور

TouchRetouch

اپلیکیشن پولی آیفون

امروزه، عکسبرداری به یکی از قابلیت‌های کلیدی آیفون ها تبدیل شده؛ به‌طوری که درصد بسیار بالایی از کاربران آن همه روزه با اهداف مختلفی اقدام به ثبت تصاویر مختلف با دوربین گوشی می‌کنند.

در این شرایط با در نظر گرفتن این که همه کاربران آیفون تکنیک‌های عکسبرداری حرفه‌ای را بلد نیستند، حضور یک اپلیکیشن ویرایش عکس که بتواند ضمن ارتقای کیفیت تصاویر، برخی ویرایش‌های سطحی یا حرفه‌ای را بر روی آن انجام دهد نیز کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

TouchRetouch یکی از این اپلیکیشن‌هاست که با ارائه ابزارهای فوق‌العاده برای ویرایش تصاویر یا افزودن افکت‌های مختلف به آن، دستیار بی‌رقیبی در عکسبرداری به شمار می‌رود.

در گجت نیوز بخوانید:

۱۲ مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال ۲۰۲۳

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به‌سادگی یک آیتم ناخواسته را از پس زمینه حذف کنید و یا با اعمال فیلترهای مختلف، بخشی از تصویر را تغییر دهید.

این اپلیکیشن همچنین قادر است با بهره‌گیری از توان پردازشی فوق‌العاده آیفون‌های مدرن، کیفیت تصاویر را نیز ارتقا دهد تا به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و دیگر جاها ساده‌تر و رضایت‌بخش‌تر انجام شود.

TouchRetouch با قیمت 15 دلاری خود یکی از بهترین اپلیکیشن های پولی آیفون به شمار رفته و ارزش خرید فوق‌العاده بالایی ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن TouchRetouch از فروشگاه اپ استور

Duolingo

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo توانسته تجربه یادگیری زبان‌های خارجی را به یک بازی لذت‌بخش تبدیل کند؛ به‌طوری که می‌توان به کمک آن با اختصاص دادن زمانی چند دقیقه‌ای در هر روز، صرف مدت زمانی چند ماهه یک زبان غیر از انگلیسی را به‌سادگی فرا گرفت.

Duolingo با پشتیبانی از 39 زبان مختلف دنیا که برخی از آن‌ها در شرف فراموش شدن هستند، پکیجی بسیار کامل برای علاقمندان به یادگیری زبان‌های خارجی به شمار رفته و روزانه توسط میلیون‌ها نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این اپلیکیشن حتی از برخی زبان‌های ساختگی در دنیاهای فانتزی نظیر کلینگان (Klingon) نیز پشتیبانی می‌کند!

متد آموزشی این اپلیکیشن به‌گونه‌ای‌ست که کاربران را به‌جای ارائه قوانین گیج‌کننده و خسته‌کننده، از طریق بازی‌ها و تصاویر به سمت یادگیری قواعد زبان‌های مختلف سوق می‌دهد.

با وجود این که نسخه رایگان Duolingo عملکردی عالی دارد، اما خرید اشتراک Super Duolingo با قیمت 13 دلار در ماه یا 84 دلار در ماه قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران حرفه‌ای‌تر قرار خواهد داد.

این نسخه، پیشرفت شما در یادگیری را سریعتر کرده و موانعی که در نسخه رایگان وجود دارند را حذف می‌کند.

Duolingo اپلیکیشنی بسیار ارزشمند و بااهمیت است و داشتن آن بر روی صفحه اصلی گوشی برای هر کاربر آیفون ضروری است!

دانلود اپلیکیشن Duolingo از فروشگاه اپ استور

نظر شما در خصوص اپلیکیشن پولی معرفی شده در این متن چیست؟ به نظر شما کدام اپلیکیشن دیگر ارزش پرداخت هزینه را دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*